TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sylvia
18-9-2010
|
10-4-2010 9:49:48
Hey Kelly
Komt wel in orde hoor. Logisch dat het niet mooi zit als het veel te groot is. Het zal wel veel mooier zijn wanneer het is ingenomen.Wanneer kan je nog eens gaan passen?
Mijn kleed komt ook vandaar. Welke kleedje heb je gekozen?
liefs
Sylvia
|
|
Laura
11-7-2009
|
10-4-2010 9:57:29
Hey
Mijn eerste pas was ook een grote teleurstelling, veel te groot, de naaister gaf me geen goed gevoel etc..
De 2e pas was al vele beter, kleedje was toen ingenomen, ik had mijn proefkapsel die ochtend gedaan, het was vele mooier toen :-)
Ik heb ook getwijfeld tussen 2 kleedjes. Hetgeen ik nog in gedachte had had ik gepast tijdens mijn eerste zoektocht en tijdens de tweede zoektocht hadden ze in die andere winkel dat kleedje niet maar wel hetgeen ik uiteindelijk heb gekozen. Lang dat ik met twijfels zat maar die zijn op den duur weg gegaan en mijn ventje vond mijn kleed heel mooi!
Groetjes, Laura
|
|
Sylvie
11-9-2010
|
10-4-2010 20:03:22
Ik heb mijn kleed ook bij claire de femme gekocht en heb een paar maand geleden ook al mijn eerste pas gehad. Het was ook serieus te groot maar de naaister was super vriendelijk en ze heeft er zelfs nog een bandje bij aan gezet waardoor het nog mooier was. Ik heb een grote maat en vindt meestal dat niets mij mooi staat maar ik was heel verrast!! en super blij met mijn kleed. Beter in het begin te groot dan dat het te klein is he!!
|
|
heidi
|
10-4-2010 20:19:32
dat is normaal bij een eerste pas dank ik, dan slaan vaak de twijfels door en twijfel je echter aan alles, dat komt wel goed met de volgende pas als je al wat juweeltjes enz... hebt en als het versteld is op maat
|
|
Tineke
10-7-2010
|
11-4-2010 8:52:43
Hey,
Mijn kleed komt ook van Claire de femme. Heb ook mijn eerste pas achter de rug. das normaal zenne, alles valt nog niet zoals het moet. Toch waren ze daar heel vriendelijk, ....
Ik mag 25 juni nog eens gaan passen en dan waarschijnlijk meenemen. Joepi!!!!
Ben er zeker van dat je het juiste kleed gekozen heeft.
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
11-4-2010 16:06:42
hey,
wij waren ook een beetje afgevallen en bij onze eerste pas waren de kleedjes echt véél te groot. 2e pas was al veel beter, 15mei mogen we gaan voor de derde pas en dan is het wellicht nog beter:)
geen zorgen maken, komt echt wel goed!
groetjes
|
|
Kim
29-5-2010
|
11-4-2010 16:55:04
Hey,
Bij mijn eerst pas was mijn kleedje ook veel te groot.
Echt een teleurstelling. Je verwacht toch dat dat al redelijk zal passen omdat ze je als je het koopt toch meten om dan de dichtbijzijnde maat te bestellen.
Omdat ik een heel kleintje ben en heel smal, denk ik dat ze gewoon het kleinste kleed aan de winkel hebben bezorgd, wat dan nog veel te groot was.
Vooral het feit dat je langs twee kanten op mijn bh keek, veel hard tegen.
Maar ze hebben mij toen wel heel hard verder geholpen. Direct in de winkel bandjes losgemaakt, versteld, bijna alles moesten ze wel iets aan veranderen, maar ik mocht een extra pasbeurt komen en ze stelden mij gerust dat alles in orde ging komen.
Vrijdag ben ik dan terug geweest, en inderdaad, het paste al veel mooier aan. De naaister deed dan nog een voorstel om iets te veranderen zodat het nog mooier was, dus ik ben er nu gerust in.
Ze hebben er veel werk aan gehad, maar het komt wel goed!
Dus 'k zou zeggen niet te snel zorgen over maken, ik deed dat ook en nu blijkt het allemaal toch heel mooi te zijn.
Groetjes
Kim
|
|
Kelly
18-6-2010
|
12-4-2010 19:40:47
Wat een geruststelling dat ik niet alleen ben..
Ik ga toch nog verder doen om die 20kg te halen denk ik (nog 3.5kg).
Ik heb begin mei een 2e pas en hoop dan dat er toch al meer vorm in mijn kleed zal zitten.
Bedankt voor jullie reacties...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|