Terug naar overzicht
Heb je al eens rondgemaild naar de andere meisjes, om te vragen hoe zij er tegenover staan ? Ze zullen er wel iéts voor over hebben, en misschien kunnen zij ook ideeën aangeven, wat zij zouden willen doen, etc ? (Daarbij nog rekening houdend met wat de bruid zou willen doen natuurlijk). Gewoon goed overleggen.Zo kun je misschien die "cultuurkloof" wat overbruggen...
Ik zou gewoon eens afspreken met al die meiden en kijken wat zij ervan vinden. Het is niet omdat zij nog naar school gaan, dat het niks mag kosten... Zij gaan in de weekends toch ook uit? Dat kost toch ook geld? Misschien komen er nog leuke ideeën! Niet te snel opgeven, denk ik dan! En als je het echt niet ziet zitten, gewoon zeggen tegen het bruidje! Iets tegen je zin organiseren is niet leuk!
voor mijn vrijgezellen wou ik ook geen opdrachtjes enz... degene dat het geregeld heeft had het helemaal ineen gestoken en het was supper, ze haalden me s'ochtends op (met 5 waren we), dan reden we bij een vriendin en die had voor een ontbijt gezorgd met alles erop en eraan, daarna reden we naar een sauna, werden we heerlijk verwend en aten we s'middags iets licht, op het einde van de dag werd er make-up aangebracht, daarna reden we bij een vriendin van die vriendin dat de dag geregeld had, zij was een kapster en daar werden onze haren gedaan, mijn haren werden opgestoken met een kroontje erin en ik kreeg mooier witte kleding en een witte boa, de rest van de meisjes een roze boa, dan gingen we uit en trakteerde ik hen een hele avond, het was een supper dag... en je kan het zo duur maken als je zelf wil...
Ik had ongeveer dezelfde vragen gesteld aan mijn getuige : geen opdrachten geen verkleedpartijen geen paaldansen of striptease ... Gewoon een leuk etentje met vrienden Daar heeft zij zich absoluut aan gehouden. Ze heeft een cocktailwerkshop laten doorgaan bij mij thuis. Cocktail on wheels noemen ze. 2,5 uur dikke fun + drank a volonte. Ik denk niet dat het zo duur was gezien ze het met 4 betaald hebben voor 5 personen + een etentje in de ComoComo in Antwerpen. Misschien heb je aan het idee iets ... TINA
Wij hebben al 2 keer een workshop gevolgd. 1 een kralenketting maken en het andere een zilverjuweel maken. Verder bouwling, goed gaan eten, eentje gaan drinken. De versieringen hebben we het ook beperkt gehouden, een boa, een bloemetjes slinger enzo. Ik zou toch met een paar jongeren afspreken en het hen duidelijk maken. Misschien hebben zij toch nog ideetjes. groetjes, Carolina
Een vriedin van me is enkele jaren geleden getrouwd en toen heeft haar getuige enkele genodigden van vrijgezellenavond bijeen geroepen om samen iets te verzinnen om zo ook iedereen beter te leren kennen.Uiteindelijk hebben we een buikdanscursus gaan doen gecombineerd met etentje. Wij waren allemaal in zwart gekleed met duiveloortjes op en de toekomstige bruid moest zich in wit kleden, engelenvleugels en auriooltje (of hoe schrijf ge da?) opgezet. Was een superleuke avond! Zijn na eten onze beentje nog gaan loszwieren en op einde van de nacht zijn we samengekomen met de toekomstige bruidegom en zijn vrienden.
Ik zal hen eerst eens een mailtje sturen. Ik ben wel vrij zeker dat al mijn ideeën niet gaan goedgekeurd worden. Ik heb van de bruidegom vernomen dat de meisjes jaloers zijn en hoogstwaarschijnlijk gaan tegenwerken...