Terug naar overzicht
In Tsjari in Breda kunnen ze schoenen kleuren op de kleur van je kleed (nuja, moet 1 a 2 tinten donkerder zijn) maar die kosten wel wat... Misschien eens bellen om te horen of ze goedkopere schoenen hebben ook? Ze doen wel solden, misschien kan je in juli eens gaan kijken? Dan vallen de prijzen al wat beter mee... groetjes
Ik zou eens gaan kijken bij schoenenreus, scapino, brantano, shoe discount en zo. Mss vind je wel iets dat past en goedkoop is. Grts en succes
hey, Ik herken jouw verhaal helemaal! Mijn kleed heeft precies dezelfde kleur ;) Wij hebben er heel wat schoenwinkels voor af gereden en uiteindelijk tot de concl gekomen dat de schoenen die er perfect onder passen qua kleur (gevonden bij tsjari en Van Loock) toch min 150€ kostten... Ik heb de mijne uiteindelijk gekocht bij Van Loock, maar hoop ze af te dragen onder een jeans of in de zomer onder een rokje. groetjes!
Hoi, trouwschoenen zoeken was echt een ramp! Ik heb vorige week niet minder dan 15 schoenenwinkels bezocht! Ik werd er echt neerslachtig van. Of het was niet de goede kleur, of het was een saai model. Uiteindelijk dan toch iets gevonden, in de laatst mogelijke schoenwinkel :°) Mss kan je es proberen in de galerie Toison d'or te Brussel. Daar hebben ze een grote keuze - de prijzen liggen rond de 120 €. Nog veel geld voor schoenen voor één dag, maar ik heb ook niets goedkopers gevonden... Veel groetjes, An