Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stress... gaat het wel leuk zijn?

11-4-2010 16:19:41
hallo,

wij zijn net naar een trouwfeest van vrienden geweest, en het was om 2u al gedaan... De DJ had de liedjes die het koppel specifiek had gevraagd niet bij, hij brak de liedjes af telkens op de climax, ... Wij hebben een andere, maar toch, je weet nooit op voorhand hoe dit gaat verlopen... Wij waren met ons groepje de mensen die het feest wat trokken, iedereen zat voor de rest aan tafel te kijken naar ons, ook niet echt fijn.
Nu schiet ik dus wat in paniek, wat als mensen ons feest niet fijn vinden? Doen jullie daar speciale dingen voor om het wél fijn te maken/houden of moeten je gasten het fijn maken?

groetjes

Kristien & Karolien
25-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 885

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik11-4-2010 17:17:24

Hallo,

Ik denk dat dit wel bij iedereen wel eens in het hoofd spookt, maar dat heb je wel altijd als je een dj neemt die je nog niet bezig gezien hebt. Wij hebben ook niets speciaal voorzien na de openingsdans, dus hangt het ook wat van de dj af. Nu hebben we wel een dvd gekregen waar we hem aan het werk gezien hebben en dat was toch allemaal in orde. En bij ons werd er ook gevraagd naar een playlist van nrs die we zeker wouden. Wij hebben er wel een goed gevoel bij, maar je weet inderdaad nooit.

Succes

Groetjes
Annelies

Annelies
7-8-2011
 Meld misbruik11-4-2010 17:35:57

Wij (vooral ik dan) zitten ook met die schrik dat het 'niet leuk' zou zijn. We beginnen al vroeg aan het feest en het is ook niet zo'n traditioneel dansfeest, dus ik ben bang dat de mensen niet lang zullen blijven.

Een vriendin kon mij wel moed inspreken door te zeggen dat het belangrijkste op die dag toch is dat je officieel voor de rest van je leven samen hoort met jouw schatje. Alles wat mogelijks misloopt of waar je schrik voor hebt, telt daarbij niet.

Maar ik begrijp jullie schrik volledig!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik11-4-2010 19:16:10

Er staat of valt heel veel met je gasten natuurlijk... Als ze geen zin hebben om te dansen, tja... dan blijven ze zitten, hé! Bij ons heeft er vooral jong volk op de dansvloer gestaan. Ook al speelde de DJ alle soorten genres... Maar het is niet omdat niet iedereen op de dansvloer staat, dat de mensen niet genieten. Heel wat nonkels en tantes zeiden dat het één van de beste feesten al was geweest (ook al stonden ze dan niet te shaken!). En de grootmoeder van mijn man (96 jaar!) is gebleven tot 4u 's morgens en spreekt nog steeds over het feest! Terwijl ze gewoon aan de kant zat, met een glaske water voor haar, al het 'jong volk' af te zien! Zo zie je maar, iedereen beleeft zo'n feest op zijn eigen manier!

Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik11-4-2010 20:56:29

Wij hebben ook eens zo'n feest meegemaakt van vrienden, dat echt verpest werd door de DJ. Ik vond het echt verschrikkelijk voor dat koppel!! Wij hebben toen ook meteen gezegd: "Dit willen we absoluut NIET".

Zelf hebben we onze DJ nog niet aan het werk gezien, maar het is de huisdj van de feestzaal. Deze zaal heeft toch wel heel veel naam en faam en we kunnen ons dus niet inbeelden dat zij iemand aanprijzen als die zijn werk niet goed doet. Maar we gaan toch nog even op voorhand met de DJ samen zitten om duidelijk te maken wat wij van ons feest verwachten. Zo willen we bijvoorbeeld geen typische 'trouwfeestmuziek' zoals de kuskesdans e.d. We willen er een goei lap op geven en een echte fuif van maken!
En ik heb een super getuige: als er mij iets niet aanstaat (bijvoorbeeld de muziek) kan ik dat tegen haar zeggen en zij lost het op. Misschien gewoon even iets tegen de DJ gaan zeggen ofzo, dat zal ze dan wel zien :-) Als het je op de dag zelf niet aanstaat, laat het er gewoon niet bij, en zorg dat de DJ zich aanpast! Het is jouw feest, jij hebt het recht om dingen te 'eisen'.

En zo sprak een ware 'bridezilla' LOL
Groetjes
Wendy

stefanie
14-8-2010
 Meld misbruik11-4-2010 21:41:20

ik ben gisteren naar een huwelijk geweest van een vriendin en t was echt een mega feestje
wij zijn maar om 6u thuis gekomen, maak je maar geen zorgen

Nathalie
11-9-2010
 Meld misbruik12-4-2010 9:01:07

Over welke DJ gaat het hier?
Zodat we hem zeker niet boeken!
Zou een ramp zijn!

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik12-4-2010 13:08:39

Ik vraag het ff na , weet niet welke dj het is... Misschien inderdaad op voorhand duidelijke afspraken maken met hem, maarja als hij ze dan niet nakomt...
We hebben ook wel veel jong volk, maar ook met allemaal verschillende muziekstijlen ...
groetjes

evy
1-3-2009
 Meld misbruik12-4-2010 17:06:42

Als je een DJ met enige ervaring hebt, dan denk ik niet dat je bang hoeft te zijn hoor.
Vooral niet stressen, is voor niets goed.

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik12-4-2010 23:09:33

Heb het even nagevraagd, DJ Geert draaide op hun feest. Geen aanrader dus!!!!

Groetjes

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik13-4-2010 9:07:07

Brrr... de nachtmerrie van elk bruidskoppel! Had 't op 'n trouwfeest van nicht ook, die kletste der alsmaar door, had geen feeling voor opbouw & climax, van overgangen, die kerel was al ouder en had zogezegd véél ervaring. Probleem is dat niet iedereen zelfde eisen stelt en er geen kwalitatieve/neutrale recensies zijn voor 'n DJ. Niet om je bang te maken, alles behalve! Maar die zaal van mijn nicht was ook super, die met grootste naam in die stad, eten was dan ook super, service eveneens, maar hun DJ deugt niet. Vergeet niet dat 't vaak ook vriendjes/neefjes/... zijn die ze 'n bijverdienste gunnen, of die goed draait, maakt dan al vlug iets minder uit, en sjah... wat voor de ene goed is, is voor 'n andere misschien rotslecht!
Eentje die je zelf gehoord hebt, of betrouwbare bron van je, is enige "garantie" vrees ik. Maar je gaat in gesprek en dan kan je dus wellicht snel voelen of het goed zit, en zoniet, kan je nog vlug switchen!

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik13-4-2010 11:20:01

Bij mijn broer was't ook verschrikkelijk. Die DJ had geen enkele originele plaat bij.
Wij hadden de huis DJ. We zijn op voorhand samen gekomen, ik had een lijstje gemaakt met wat voor muziek we wilden. Ik had ook een CD opgenomen met liedjes die we graag horen. Een deel heeft hij gespeeld maar niet alles. Maar dat kan je op voorhand niet bepalen, hangt wat van het moment af. Veel heeft met je volk te maken. Het in gang trekken. Zelf zijn wij geen echte dansers maar op een trouwfeest van vrienden staan wij als eerste mee op de vloer, gewoon om het wat mee in gang te trekken. Tot nu, is dat altijd al prima verlopen.

groetjes, Carolina

Christel
24-7-2010
 Meld misbruik19-4-2010 21:39:22

wij hebben een dj genomen die we al eerder aan het werk gezien hebben allé, we wonen in een klein dorp en als hier iets te doen is, is het bijna altijd die dj en steeds amuseren wij ons super. Het voordeel is ook dat het volk dat naar ons feest komt, vooral vrienden, deze dj ook kent van hier in het dorp en het altijd een goed feestje is met die dj en onze kameraden dus, ik denk als je een gekende dj neemt, dit altijd wel goed komt maar ja, ze moeten natuurlijk ook wel vrij zijn natuurlijk. XXX

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info