Terug naar overzicht
Jullie aanwezigheid was hartverwarmend!
Heel leuk idee! Mag ik weten waar je je dekentjes hebt gehaald en hoeveel die ongeveer kostten? Alvast bedankt!
Ik zou er eerder een kort (liefdes)gedicht opzetten. Niet jullie namen ofzo. Het is een beetje een raar zicht om in je zetel te zitten met de namen van iemand anders op het deken. Zo gaan de dekentjes vlug ergens in een kast verdwijnen denk ik. groetjes, Carolina
ik zou er eerder ook een gedichtje op zetten, ik zou ook geen dekentje gebruiken met andere namen op, of misschien een tekening wat te meken heeft met jullie huwelijk (indien gewerkt rond thema)
ik zou het dan weer helemaal niet erg vinden om namen op mijn dekentje te hebben van iemands trouw. Dan denk je er nog eens aan terug...Ik zou het eigenlijk raar vinden als er géén namen op zouden staan... Een gedichtje erbij is ook wel leuk! Toon hermans misschien? Kort maar mooi... of Veronique haar zinnetje? groetjes!
Je kan je namen ook altijd op 'naamlint' laten drukken, dat je erop kan strijken... Zo zijn jullie namen toch nog subtiel aanwezig? Het zinnetje van Veronique vind ik ook heel goed!
Een heel leuk idee, fleecedekentjes!
wij zijn ook van plan om fleecedekentjes cadeau te doen. Mag ik vragen waar je die van jullie gevonden hebben en wat ze gekost hebben? bedankt! rox
Hallo meid, Schitterend idee! Een gedichtje lijkt me wel leuk alsook de zin van véronique. Kun je eens laten weten waar je die fleecedekentjes haalt? groetjes Chaèlle
Dag allemaal! Bedankt voor jullie tips! Wij hebben onze dekentjes bij Ikea gekocht. Het zijn allemaal lichtblauwe en super-zacht. Ze kosten 1,99 euro per stuk. Groetjes! Marjan