Terug naar overzicht
Ik zou het niet specifiek verwoorden. Het is misschien een uitgebreide receptie maar om het daarvoor 'receptie' te noemen doe je er afbreuk aan denk ik. Ze zullen toch 'genoeg eten' krijgen. (Een walking diner stelt vaak ook niet meer voor, alleen moeten ze het nu zelf niet gaan halen maar wordt het voor hun neus gepresenteerd) Misschien wel in de speech (begin van het feest) vermelden dat er door heel de avond zal kunnen gegeten worden. groetjes, Carolina
je kan het misschien als volgt formuleren: uitgebreide receptie gevolg door dansfeest we stillen ook je honger in het midden van de nacht maar ik zie nu dat je maar op 6 mei 2011 trouwt, je hebt nog wel even tijd om hierover na te danken en een aantal dingen te formuleren
Ik heb hier ooit 'hapje-tapje' gelezen. Is misschien ook wel passend, omdat het geen klassiek feest is.
Wij hebben op onze uitnodiging staan: dansfeest met uitgebreid hapjesbuffet. In ons hapjesbuffet zitten broodjes, saladbar, soorten kazen, mini-pizza's, kleine loempia's, kaaskroketjes, soep, gevulde foccacia's en nog veel meer. Daarom zetten we ook "uitgebreid", zodat de mensen weten dat ze niet maar 5 hapjes krijgen en gedaan. We hebben ook nog een huwelijksijstaart later op de avond. Het leek ons zo het duidelijkst dat er veel voorzien is.