Nu Online
Momenteel zijn er 468 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zomaar een blij bruidje :)

12-4-2010 18:15:27
Hallo mede bruidjes en bruidegommetjes!

Post hier zomaar even een berichtje om mijn blijdschap met jullie te delen.

Vandaag heb ik de lingerie gekocht voor onder men kleedje.
Een super sexy en mooi setje! Ben benieuwd wat men ventje er 9juli van zal vinden !
Gekocht bij "Close to you're body" in Winksele. Mooie winkel met heel goede verkoopster die je echt helpt en goede tips geeft. En nog een heel leuk detail de bruidjes krijgen daar 10% korting, leuk toch!?

Ook heb ik vandaag mijn enveloppendoos toegekregen die ik besteld heb via www.bijzonderebedankjes.nl!
Uitstekende service daar. En niet te duur als ik zo al die andere site's zie.

Nu afwachten tot volgende week dinsdag, dan mag ik na een jaar men kleedje weer eens zien! Pff ik ben al bijna vergeten hoe het eruit zag ! Hopelijk staat het me nog even mooi als die eerste keer?!

En zo komt stilaan alles op zen pootjes terecht, het volgende is men bruidsboeket...

Groetjes van een happy bride 2 be
Dorien

Dorien
9-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 549

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik12-4-2010 19:36:37

Dorien,
welke merken hebben ze daar allemaal?
Hadden ze veel BH's zonder bandjes?

Ben namelijk ook nog op zoek naar een setje.
Hoeveel heb jij betaald voor een mooi setje?

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik12-4-2010 21:23:10

@ Nathalie,

Echt alle erken heeft ze!
Mijn setje is van Selmark.
Kijk eens op http://www.closetoyourbody.be/ daar staat veel op.
Ik heb voor bh, slipje en kousenband 106€ betaald.
En ook inderdaad bh's zonder bandjes!

Groetjes Dorien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...