Terug naar overzicht
Katty, Hier een bruidje uit Rillaar. Wij trouwen dus 9 juli... Begint af te korten ! Eigenlijk zo goed als alles is in orde. * Stadhuis ligt vast om 13 uur (Trouwen niet in de kerk) * Feestzaal = helemaal in orde menu ligt vast enz... Nog een laatste afspraak op 20 juni om alles definitief op punt te zetten * Fotograaf is in orde * Dj ook * Men ventje zen kledij is ook op punt * Ik mag volgende week voor men 1ste pas gaan en heb van gistere men lingerie. Alleen nog een paar accesoires die ik moet zoeken. * Onze trouwringen zijn bijna klaar * De eerste uitnodigingen zijn de deur uit...¨ * Ceremoniemeester en ceremoniewagens zijn ook in orde * Enveloppendoos heb ik gisteren aangekregen, gastenboek moet ik nog verder afwerken maar dat zijn nog maar kleine details * 17 mei moet ik men proefmake-up leten doen, men haartjes doe ikzelf dus daar moet ik me geen zorgen over maken. * Men bruidsboeket ga ik volgende week bestellen Goh ik denk dat dit het zo een beetje is... Er zullen hier en daar nog wel een paar dingen zijn die ik vergeet maar komt allemaal goed Groetjessss! Dorien
Dat komt idd al heel dichtbij Dorien, wij hebben gelukkig nog wat tijd mag ik eens vragen hoe jij je gastenboek doet en waar je het besteld hebt daar ben ik nog niet uit, in mijn tijd (ja ja lang geleden) bestond dat nog niet alvast dank en een fijne dag toegewenst Katty
Ik ben niet van Rillaar, maar van Tielt-Winge. Wij trouwen 17juli en het meeste is ook geregeld. Mijn lingerie, uitnodigingen en bloemen zijn nog het belangrijkste wat geregeld moet worden.
Katty, Ik heb niet echt een boek als gastenboek. Ik hen een fotobox gekocht. Als je kijkt op volgende link zie je wat ik bedoel : http://www.stefoto.be/Afbeeldingen/_MG_2642.jpg Die van mij staat rechtop (20x20) en je kan het bovenste eraf nemen vooraan is het doorschijnend glas zodat je daar achteraf een foto van de trouw kan in steken daar steek ik een 50tal kaartjes in waarop de mensen iets kunnen schrijven. Daar staat dan een tekstje bij, zodat de mensen snappen dat dit ons gastenboek is... En zo zet je dat achteraf niet gewoon in de kast ofzo maar kan je het op een mooi plekje in huis zetten Snap je het ongeveer? Dorien
Hey Dorien, dat is een leuk idee, is snap wat je wil zeggen en het is idd mooi om achteraf een mooie plaats te geven !!
Ik ben van Diest - toch ook in de buurt dus en trouw op 23 juli. In orde: - Stadhuis 14u - voor verdere formaliteiten (ondertrouw) ging men ons zelf contacteren - Feestzaal geboekt (menu moeten we nog kiezen) - DJ geboekt (die ging ons ook contacteren paar weekjes voor trouw voor laatste regelingen) - Fotograaf geboekt (idem) - Kleed eindelijk gekozen (ben pas in maart bevallen en moest dus wachten daarmee) - eerste pas is eind mei - begin juni (ik moet eerst mijn figuur terugkrijgen) - Kostuum van partner is ook gekozen. 't Is te zeggen: maten zijn genomen. Hij laat een maatkostuum maken omdat hij zijn goesting niet vond (en hij draagt veel kostuums dus dat komt nog van pas) - Schoenen besteld (nog 4 weken wachten - moeten geverfd worden) - BH besteld (irritante maat - nog 2 weken wachten) - Oorbellen & armband gekocht - Trouwringen besteld - Uitnodigingen zijn de deur uit (ik weet het, heel vroeg, maar wij trouwen middenin het bouwverlof, dus om zeker te zijn...) - Taarttoppers besteld - Afspraak voor make-up - Kapper geregeld (is mijn tante) Wat nog doen? Veel dus: alle kledij moet nog in orde geraken, eten kiezen, muziek, fotolocatie (hebben we wel een idee), vervoer regelen, proefmake-up, proefkapsel, enveloppendoos, gastenboek, mooie kaars zoeken om bij de foto van ons dochtertje te zetten, bruidsboeket. Komt wel in orde. Ben nogal relax op dat punt. Als je ziet dat wij een maand geleden enkel stadhuis, zaal en dj geboekt hadden, zijn we toch goed vooruit geraakt.