Terug naar overzicht
Oh wat een leuk idee !!! Heb geen flauw idee waar je die zou kunnen halen, maar wou je even laten weten dat het wel een heel mooi idee is!! :-) succes ermee... Groetjes Deborah
Ik denk dat dit al sinds een tijd verboden is... De reden kan ik me niet meer herinneren.
Hey Daisy, Wij laten ook vlinders vliegen !!!! 50 in totaal. Opgelet dit kost wel geld hé ... Je bent er op tijd bij dus dat moet geen probleem zijn om dat nog in orde te krijgen. Stuur me een mailtje dan geef ik je alle nodige info ! tfav@indeff.com TINA
Opgelet, want hier zijn toch wel wat nadelen aan, heb ik al gehoord! De vlinders moeten op een bepaalde temperatuur bewaard worden, want anders zijn ze dood... Ook heb ik al verhalen gehoord van koppels die het doosje opendoen en waarbij de vlinders helemaal verdwaasd rondvliegen, op de mensen en dergelijke, die nog voor ze goed en wel de lucht in zijn vermoeid tegen de grond kwakken,... Ik zou me toch héél goed informeren hierrond!
Ik heb ook al verhalen gehoord over mensen die de doosjes opendoen en alle vlinders dood liggen. Een echte domper dus. En... Ik weet dat het een mooi effect moet geven, maar denk aub ook aan die beestjes... Er sterven er sowieso een heleboel en degene die 't overleven zijn helemaal verdwaasd. Ik vraag je dus om nog eens goed na te denken of je dit wel écht wil doen...
Allemaal bedankt voor de reacties!! Ik ga me zeker goed informeren want nu wil ik ook niet da die beestjes doodgaan hoor. Ik had een mooi beeld in mijn gedachte maar als de kids het kooitje opendoen en de vlindertjes liggen er dood in dan is dat idd een serieuze domper. K wil ze nu ni traumatiseren. K ga me erin verdiepen en anders moet ik iets anders zoeken
hallo, nog even een vraagje rond de vlindertjes :) ik zou er ook graag laten vliegen bij de trouw,wat kost dit?is dit een domper?is dit de moeite...enz dank je wel :)