Nu Online
Momenteel zijn er 348 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Witte vlinders

13-4-2010 23:35:48
Hey ijverige planners,

Wij trouwen op 4 Juni 2011 met onze 3 kindjes als bruidskindjes. Nu vond ik het wel een leuk idee dat we in plaats van 2 witte duiven los te laten onze kindjes elk een kooi met witte vlinders dragen en openmaken als we uit de kerk komen. Nu vroeg ik me af of iemand weet of dit doenbaar is en waar we die mss kunnen vinden?

Alvast bedankt
xXx Daisy

Daisy
4-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 829

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik14-4-2010 8:20:33

Oh wat een leuk idee !!! Heb geen flauw idee waar je die zou kunnen halen, maar wou je even laten weten dat het wel een heel mooi idee is!! :-) succes ermee...
Groetjes Deborah

Hannelore
4-9-2010
 Meld misbruik14-4-2010 9:13:01

Ik denk dat dit al sinds een tijd verboden is... De reden kan ik me niet meer herinneren.

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik14-4-2010 10:52:47

Hey Daisy,

Wij laten ook vlinders vliegen !!!! 50 in totaal.
Opgelet dit kost wel geld hé ...
Je bent er op tijd bij dus dat moet geen probleem zijn om dat nog in orde te krijgen.
Stuur me een mailtje dan geef ik je alle nodige info !

tfav@indeff.com

TINA

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-4-2010 11:13:05

Opgelet, want hier zijn toch wel wat nadelen aan, heb ik al gehoord! De vlinders moeten op een bepaalde temperatuur bewaard worden, want anders zijn ze dood... Ook heb ik al verhalen gehoord van koppels die het doosje opendoen en waarbij de vlinders helemaal verdwaasd rondvliegen, op de mensen en dergelijke, die nog voor ze goed en wel de lucht in zijn vermoeid tegen de grond kwakken,...
Ik zou me toch héél goed informeren hierrond!

Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik14-4-2010 14:19:26

Ik heb ook al verhalen gehoord over mensen die de doosjes opendoen en alle vlinders dood liggen. Een echte domper dus.

En... Ik weet dat het een mooi effect moet geven, maar denk aub ook aan die beestjes... Er sterven er sowieso een heleboel en degene die 't overleven zijn helemaal verdwaasd.

Ik vraag je dus om nog eens goed na te denken of je dit wel écht wil doen...

Daisy
4-6-2011
 Meld misbruik14-4-2010 20:48:00

Allemaal bedankt voor de reacties!!

Ik ga me zeker goed informeren want nu wil ik ook niet da die beestjes doodgaan hoor.

Ik had een mooi beeld in mijn gedachte maar als de kids het kooitje opendoen en de vlindertjes liggen er dood in dan is dat idd een serieuze domper. K wil ze nu ni traumatiseren.

K ga me erin verdiepen en anders moet ik iets anders zoeken

jelle
4-5-2013
 Meld misbruik2-8-2012 17:41:18

hallo,
nog even een vraagje rond de vlindertjes :)
ik zou er ook graag laten vliegen bij de trouw,
wat kost dit?
is dit een domper?
is dit de moeite...
enz

dank je wel :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...