TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Heidi
10-7-2010
|
14-4-2010 13:44:13
Hallo
ik niet, maar ik weet wel dat ook vrienden jou kunnen opgeven, dus wellicht heb je iemand in jouw familie of vriendenkring die je heeft ingeschreven.
Ik heb getwijfeld om me in te schrijven, maar ik kies voor een budgetfeest, waardoor ik toch niet in aanmerking zal komen voor de huwelijksreis :-)
Succes.
Heidi
|
|
Valerie
4-9-2010
|
14-4-2010 13:48:41
Hoi Hmm, dat zou wel het toppunt zijn dat ze zomaar aan je gsmnr kunnen geraken. Maar ik denk ook eerder dat het vrienden/familie/kennissen zullen zijn die je mss opgegeven hebben voor dat programma.
Een kennis van mij wou ook eens meedoen aan een programma, ik dacht dat het op vtm was en er waren allerlei voorwaarden aan verbonden. Ik zou me er toch niet al te vlug voor inschrijven :-) En als je wilt dat ze je niet meer contacteren, kan je dat nr. niet blokkeren ofzo? Succes :-)
Groetjes Valerie
|
|
liesbeth
7-5-2010
|
14-4-2010 13:49:51
OOOOh nee, dat da maar niet waar is!!!
marjah dan moeten ze maar terugbellen en dan horen ze wel dat ik niet geïntresseerd ben! haha wa een mop!
bedankt heidi xxxxxxxxxx Liesbeth
|
|
Liesbeth
15-5-2010
|
14-4-2010 13:53:34
Hey,
ik ben hiervoor ook gecontacteerd geweest. Het is inderdaad een programma van VT4. Per aflevering zijn er 4 bruiden die op elkaars feest komen en dan ook punten geven aan elkaar. De winnaar(e)s krijgen dan een huwelijksreis cadeau. Het zit dus zo een beetje ineen zoals "komen eten".
Ik heb me ook aan het afvragen geweest hoedat ze aan mijn GSMnr kwamen... Ofwel zal dat via de bruidsboetiek gaan ofwel via fora als deze (alhoewel je hier toch geen GSM moest geven) of misschien via de gemeente (vaak geef je hier ook een contact nummer op).
Succes!
Liesbeth
|
|
Redactie
|
14-4-2010 14:05:10
Om alle misverstanden uit de wereld te helpen: Wij hebben jullie contactgegevens niet doorgegeven aan VT4. We hebben ze er zelfs op gewezen dat ze het forum niet zonder toestemming van ons mochten gebruiken.
|
|
liesbeth
7-5-2010
|
14-4-2010 14:07:54
Ze hebben mij dus juist teruggebeld, amai wat was me dat!!!!
Ik kreeg dus dezelfde uitleg....dat er 4 bruidjes zijn die elkaar punten geven blablabla.. en over de te winnen huwelijksreis. ik heb vriendelijk gevraagd hoe ze aan mijn gegevens kwamen, waarop ze mij geen antwoord kon geven. maar ik krege wel te horen dat ze over een databank bezitten van honderden bruidjes... :s Dus bereid jullie maar voor :)
Ik vriendelijk geweigerd :D En toch even laten weten dat ik een huwelijk hiervoor toch wel iets te persoonlijk vind.
mercikes allemaal xxxxxxx Liesbeth
|
|
Valerie
4-9-2010
|
14-4-2010 14:21:14
Hehe, grappig :-) Nuja, ze moeten ook niet bellen naar mij hoor, alles is al ongeveer geregeld en dan nog... Voor mij mag dat ook gewoon intiem zijn! Groetjes Valerie
|
|
Joke
31-7-2010
|
14-4-2010 14:24:38
hoi,
ik heb ze ook aan de lijn gehad. Zij krijgen onze nummers door via de gemeenten, steden, firma's waar we mee samenwerken voor onze trouw, enz.....
Big brother is watching you dus!!
Joke
|
|
Bieke
2-9-2011
|
14-4-2010 14:37:31
gelukkig dat mijn trouw pas in 2011 is dan :) een huwelijk is zowiezo al iets zeer persoonlijk, als iedereen zich dan opgelaten gaat voelen door die camera's op je gezicht is er ook niets meer aan... en een vreemde op mijn trouw moet ik al helemaal niet weten...
|
|
Véronique
31-7-2009
|
14-4-2010 15:22:16
Een vreemde beoordeelt je huwelijk toch altijd anders, dat merk je wel hier op het forum! Dus nee, ik zou er ook niet mee gediend (geweest) zijn! Dat anderen wat commentaar gaan geven op zowat de mooiste dag van je leven! Nee, dank je!
En zoals je bij 'Komen eten' ook ziet, zijn er altijd van die jaloerse mensen die erg tactisch spelen door weinig punten te geven, zodat zij zeker zullen winnen. Mij niet gezien!
|
|
Vicky
5-6-2010
|
14-4-2010 16:54:10
Grappig mij hebben ze ook gebeld...Ik vroeg onmiddelijk hoe ze aan mijn gegevens kwam en ze wist het zogezegd zelf niet?!
Raar en een beetje freaky vind ik dat wel Op het einde vroeg ze of ik dan mss geen interesse had om deel te nemen aan komen eten hihi.
Ik vind idd ook dat een huwelijk prive is en zo moet blijven...sowieso vind elk paar zijn huwelijk hopelijk toch ook het mooiste...ja toch?
vele groetjes
Vicky & Filip 05/06/2010
|
|
Els
29-5-2010
|
15-4-2010 8:14:23
Ik heb vorige week ook een telefoontje van VT4 gekregen, maar ook vriendelijk bedankt voor het aanbod. De te winnen prijs, een huwelijksreis twv 5000 euro, leek me wel wat, maar dat was ook het enige. We hebben totaal geen zin om voor gans Vlaanderen ons trouwfeest te laten (af)keuren door mensen die we totaal niet kennen.
Trouwen is veel te persoonlijk, vind ik.
Ik denk niet dat ze veel kandidaten zullen vinden. Komt het toch op TV, dan ga ik wel zeker kijken, zo ben ik dan wel .
|
|
Iris
24-4-2010
|
15-4-2010 13:12:01
Dag allemaal,
Ik werd ook gecontacteerd. Ik denk dat ze mijn gegevens hebben gekregen van een huwelijksbeurs. Ik heb toen deelgenomen aan een wedstrijd en heb dus ook mijn gsm-nummer genoteerd.
Groetjes
|
|
Marieke
18-4-2009
|
15-4-2010 14:25:03
Wet op de privacy?
Dit lijkt me wel een schending!
|
|
Carolina
1-8-2009
|
15-4-2010 21:55:15
VT4 gaat het nog moeilijk hebben om z'n bruidjes te vinden!
Allé, ik zou't ook niet doen hoor. Je zit zo al vol stress.
groetjes, Carolina
|
|
Reinhilda
|
17-4-2010 14:13:58
Beste bruidjes,
Mijn inziens bekijk je het telefoontje van VT4 verkeerd :
Even alles op een rijtje :
4 bruidjes gaan bij elkaar naar het huwelijksfeest. Je zit telkens met iemand anders aan de tafel. Als je het spel eerlijk speelt komt het er op neer dat je 4 fijne avonden hebt en nadien 4 fijne vriendinnen. Niemand zegt dat je het feest moet afkeuren en dat je elkaar in de haren moet vliegen. Je moet er het beste van maken. Je komt op TV en je hebt1 kans op 4 om 5000 € mee naar huis te nemen. Hoeveel verdien je per maand ? De rekening is volgens mij snel gemaakt. Als jullie nu allemaal eens naar VT4 bellen is er al een programma gemaakt en na afloop kennen jullie elkaar, wat op dit ogenblik niet het geval is.
|
|
Lynn
21-9-2012
|
22-4-2010 15:55:17
Als jij er zo over denkt Reinhilda dan moet je zeker en vast meedoen, maar ik denk dat de meeste bruiden al werk genoeg hebben met het organiseren van hun huwelijk, laat staan dat er nog een tv programma aan te pas komt. Vraag mij soms toch wel af waar ze het vandaan halen om te denken dat er massaal zal worden deelgenomen aan zo'n programma, respect voor de bruiden die het doen, maar ik zou het nooit ni willen, een vreemde bende op mijn huwelijksfeest.
|
|
NELE
3-9-2010
|
14-5-2010 17:27:21
ik heb ze ook aan de lijn gehad... :)
het zijn vooral de 4 bruiden die centraal staan. er zal weinig beeldmateriaal zijn van bijvoorbeeld de gasten en zo. het zijn vooral de 3 meisjes ,die op de trouw van nummer 4 zijn, die veel in beeld komen. zij moeten alles beoordelen zoals het eten, de sfeer enz... het gaat met punten zoals in komen eten. wie uiteindelijk de meeste punten heeft wint de huwelijksreis.
ik heb er aan gedacht om het te doen, maar uiteindelijk heb ik beslist om er toch niet mee door te gaan omdat ik bang was dat mijn gasten zich dan gaan inhouden omdat ze hunzelf niet al dansend of springend of dronken op televisie willen zien. ik wil dat iedereen lekker ontspannen en uitgelaten is :).
|
|
kris
|
25-6-2010 14:57:49
ja er zijn toch mensen die meedoen. En waarom niet...zie uitleg Reinhilda.
Uiteraard respect voor de mensen die er niet aan meedoen.
Maar bekijk het ook allemaal niet te veel met je oogkleppen op. Dit kan super meevallen ook.
Ik draai trouwens morgen een trouwfeest waar vt4 komt filmen.
En sommigen doen er hier hysterisch over, waar ze het nummer vandaan halen.....waarom zo hysterisch over doen??? Het is het KOPPEL die beslist of ze al dan niet meedoen, dus als jullie NEEN zeggen, dan is het ook zo en laten ze je met rust.
Het maakt dan ook niet uit wie je telefoonnummer heeft doorgegeven. Die mensen hebben overal hun contacten: ceremoniemeesters, sommige gemeenten, zaaluitbaters, koks, traiteurs, dj's, enzoverder.....tot je eigen "trouwwebsite" toe.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|