Nu Online
Momenteel zijn er 675 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis met peuter

14-4-2010 16:55:16
Dames,
Op onze huwelijksreis willen wij ons Daantje meenemen. Hij zal in mei 2011 bijna anderhalf jaar zijn. Weten jullie goede bestemmingen voor peutertjes mee te nemen op honeymoon. Ik heb trouwens geen idee hoe lang een peuter het uithoudt in een vliegtuig. Best binnen Europa een bestemming kiezen zeker? Graag jullie tips of ervaringen.

Eline 

eline
20-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 888

Kelly
18-6-2010
 Meld misbruik14-4-2010 18:28:23

Hoi Eline,

Wij hebben ook een dochtertje van bijna 2,5 nu.
Wij zijn vorig jaar naar Griekenland, Rhodos geweest met haar, ze was toen anderhalf
en dat is heel goed verlopen. Het hotel was ook echt super met alle nodige luxe en ze waren zeer kind vriendelijk.
Sheraton Rhodes noemt het nu, we zijn met de Vip Selection geweest, op die manier zit je vooraan in het vliegtuig, heb je een lounge op de luchthaven en word je bij aankomst met een apart busje naar het hotel gereden. Zeker aan te raden.
Ik denk dat je die lange afstandsvluchten toch best een paar jaartjes uitsteld.
Oh en vergeet geen animatie voor op het vliegtuig, kleurtjes, een dvd spelertje, puzzels, we hadden dit alles in een leuk koffertje voor haar gestopt

Veel plezier.

Claudia
18-9-2010
 Meld misbruik15-4-2010 7:53:53

Hey

Vorig jaar zijn we met ons dochtertje (ze was toen 6 maanden) naar Cesenatico geweest in Italië. Een ontzettend leuk stadje, heel veel te doen voor kinderen! Ze vond het echt geweldig. Dit jaar gaan we naar Rhodos dus ik ben es benieuwd. Ik hoop dat het evengoed gaat meevallen als bij Kelly :-)

Claudia
18-9-2010
 Meld misbruik15-4-2010 7:53:55

Hey

Vorig jaar zijn we met ons dochtertje (ze was toen 6 maanden) naar Cesenatico geweest in Italië. Een ontzettend leuk stadje, heel veel te doen voor kinderen! Ze vond het echt geweldig. Dit jaar gaan we naar Rhodos dus ik ben es benieuwd. Ik hoop dat het evengoed gaat meevallen als bij Kelly :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums