Terug naar overzicht
Hoi Eline, Wij hebben ook een dochtertje van bijna 2,5 nu. Wij zijn vorig jaar naar Griekenland, Rhodos geweest met haar, ze was toen anderhalf en dat is heel goed verlopen. Het hotel was ook echt super met alle nodige luxe en ze waren zeer kind vriendelijk. Sheraton Rhodes noemt het nu, we zijn met de Vip Selection geweest, op die manier zit je vooraan in het vliegtuig, heb je een lounge op de luchthaven en word je bij aankomst met een apart busje naar het hotel gereden. Zeker aan te raden. Ik denk dat je die lange afstandsvluchten toch best een paar jaartjes uitsteld. Oh en vergeet geen animatie voor op het vliegtuig, kleurtjes, een dvd spelertje, puzzels, we hadden dit alles in een leuk koffertje voor haar gestopt Veel plezier.
Hey Vorig jaar zijn we met ons dochtertje (ze was toen 6 maanden) naar Cesenatico geweest in Italië. Een ontzettend leuk stadje, heel veel te doen voor kinderen! Ze vond het echt geweldig. Dit jaar gaan we naar Rhodos dus ik ben es benieuwd. Ik hoop dat het evengoed gaat meevallen als bij Kelly :-)