Nu Online
Momenteel zijn er 645 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen - eerste reacties?!

14-4-2010 19:28:15
Hey Bruidjes,

Wou even mijn ongenoegen kwijt.. We hebben sinds vrijdag het hele afgelopen weekend de uitnodigingen gaan rondbrengen
en diegene die verstuurd moesten worden met de post zijn ondertussen ook al weg (sinds maandag).
Nu heb ik nog maar van 1 iemand bevestiging gekregen.
En dan nog wel gewoon een korte mail met wij zullen komen op jullie trouw.
Geen bedankt, noch een woordje over de "leuke" uitnodiging ofzo, nee niks.
Ik wou is weten wanneer bij jullie de bevestigingen zijn binnengekomen?

Grtjs

Kelly
18-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 516

Els
26-6-2010
 Meld misbruik14-4-2010 19:34:04

Ik heb gisteren de eerste brieven rondgebracht, maar van een vriendin weet ik dat de meesten daar lang mee wachten.
De eerste reacties waren leuk, heb alles zelf ontworpen dus was wel tof!
Veel succes, en niet wanhopen! xxx

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik14-4-2010 19:57:35

Hoi Kelly,
je hebt nog even tijd, niet?
Ik weet van mezelf dat ik meestal ook laat antwoord, dus even geduld zou ik zeggen :-) succes!

Sofie
1-5-2010
 Meld misbruik14-4-2010 20:02:07

Hey,

Op onze uitnodiging stond voor 10 april verwittigen.
In het begin was het hier en daar eens iemand die verwittigde, maar verder niks.
In de week voor de 10de april is iedereen beginnen verwittigen en de laatste 3 koppels hebben zelfs pas de 12de verwittigd.
En heb nogal van verschillende gehoord dat da bij hun ook zo was.
Das echt normaal dat iedereen pas de laatste moment verwittigd.
Dus rustig blijven en ni panikeren!

Groetjes

Myriam
10-5-2010
 Meld misbruik14-4-2010 20:09:40

Hey,

bij ons moeten ze voor 20 april verwittigen. En eigenlijk beginnen ze deze week pas van zich te laten horen.
Wees gerust ze zullen wel iets laten weten. Ik heb zelf een aantal uitnodigingen gaan afgeven en de meesten zeggen wel iets van oh een mooi kaartje enzo, maar er was zelfs iemand die de envelop niet opendeed!
Nog een weekje geduld dan beginnen de eersten zeker te antwoorden!

Succes!

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik14-4-2010 20:32:16

Wij hebben een deel gaan afgeven en een deel op de post gedaan. Een paar antwoorden hebben we direct gehad, anderen lieten lang op zich wachten. Hééél lang, zo lang dat we ze zelf hebben moeten opbellen. Als ik u was, zou ik me nu nog niet proberen te ergeren, dat ga je nog kunnen doen als je er ook een deel gaat moeten opbellen.
Het woordje bedankt hebben wij nu ook wel niet gehoord. Ze gaan er van uit dat het maar normaal is denk.
Maar ik versta het wel van de uitnodiging. Je bent daar lang mee bezig om een schoon uitnodiging te maken... Als ze er dan niks over zeggen?!? Ja frustrerend.

groetjes, Carolina

bride
5-6-2010
 Meld misbruik14-4-2010 22:25:13

misschien een beetje te vroeg beginnen uitdelen?
wij trouwen 05/06 en gaan ze pas volgende week versturen. Dan hebben ze ook maar twee weken tijd om te bevestigen. we hopen er op die manier voor te zorgen dat iederen in een korte periode iets van zich laat weten. als de mensen ze te vroeg krijgen, dan laten ze het aan de kant liggen en wordt de bevestiging wel eens vergeten. allé, da's toch onze theorie

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik15-4-2010 1:25:35

Wij trouwen 25/06 en zijn ze nu net aan het uitdelen. Ik verwacht niet dat ik komende 2 weken al veel reacties ga krijgen, al zou het natuurlijk wel fijn zijn:)
Eerlijk gezegd denk ik niet dat wanneer ik zelf een uitnodiging krijg, antwoord met bedankt... Ik probeer wel iets te zeggen van het kaartje, maar smaken verschillen... Ben nu ook wat aan het stressen voor wat mensen van ons kaartje gaan vinden, zeker omdat we t zelf gemaakt hebben. Langs de andere kant, het is 'maar' een uitnodiging,

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik15-4-2010 7:49:32

wij zijn sinds vorige week begonnen met uitdelen. op een tiental uitnodigingen na is alles verdeeld en er heeft ongeveer al 30% bevestigd of ze wel of niet aanwezig zullen zijn. ik vind dit wel al redelijk veel. maar geen stress zou ik zeggen het komt wel in orde

lesley

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik15-4-2010 7:52:30

Bij ons moeten ze antwoorden voor 30/04 maar hebben ook nog bijna geen antwoorden gekregen, gisteren zag ik toevallig een tante van me, ik vroeg haar of ze kwamen en ze antwoorde, natuurlijk komen wij, ik dacht dat wij niet moesten antwoorden, wij zouden die dag toch niet willen missen!
Als iedereen zo gaat redeneren, dat belooft! Ik vrees dat ik iedereen zelf ga moeten opbellen!

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik15-4-2010 14:20:55

Mensen zijn zo egoïstisch vantegenwoordig! nie te doen!
Bij ons viel het wel mee.
Maar als ik dit lees, allesbehalve hé, waar is de elementaire beleefdheid.
Hoe lang duurt dat? ff verwittigen?

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik16-4-2010 10:48:22

Ik vind het toch opgeklopt hoor, moet je al bedanken omdat je 'n uitnodiging krijgt? Oké, ik kan daar nog ENIGZINS inkomen, maar ik zie het niet als iets dat moet of hoort tot elementaire beleefdheid.

Ook kan je niet verwachten dat mensen je uitnodiging mooi vinden... dat is subjectief... Ik vond mijn broer z'n uitnodiging 'n zoveelste in z'n soort, totaal niet origineel, zo van Buromac ofzoiets. Dan ga'k er ook niet over liegen...
Zelf gaan wij voor 'n erg moderne uitnodiging, maar met retro-touch. Dat weet je gewoon dat niet iedereen daar voor te vinden is, laat me dan ook niet deprimeren omdat niet iedereen zegt: "Ah, hoe mooi/leuk!".

Zijn mensen dan egoïstisch??? Geef er dan geen datum bij tegen wanneer ze moeten antwoorden als je verwacht dat ze DIRECT antwoorden... Wie is dan de egoïst (hoewel egocentrist meer op z'n plaats is)?

Kelly
18-6-2010
 Meld misbruik19-4-2010 21:54:06

Ben toch effe geschroken van je reactie Kathleen.
Bij ons is het wel de gewoonte om de mensen te bedanken als je iets krijgt..
En als je een kaartje helemaal zelf ontworpen hebt en daar enorm veel tijd in stopt dan hoop je idd wel dat de mensen dat leuk zouden vinden of origineel omdat je dat kaartje geen 2 keer zal tegenkomen.
Een huwelijk neemt meestal een lange aanloop en een een uitnodiging laat het allemaal wat concreter lijken.. daarom dat ik er belang aan echt.
Ik vind egoïstich noch egocentristisch hier niet op zijn plaats.

Odile
7-5-2011
 Meld misbruik20-4-2010 14:14:51

Wij steken rsvp kaarten bij de uitnodiging waar de genodigden alleen op moeten aangeven of ze wel/niet aanwezig zullen zijn (naam schrijven we er zelf op). Het enige dat ze dan nog moeten doen is de kaart in de vooraf gefrankeerde en geadresseerde enveloppe doen en terugsturen. Makkelijk kunnen we het ze echt niet maken en de ervaring (bij andere gelegenheden) heeft geleerd dat dit een goed systeem is.

Nancy
16-7-2010
 Meld misbruik27-4-2010 13:19:51

Vind de reactie van Kathleen ook nogal ruw en frank overkomen.
Iedereen heeft zijn eigen mening maar daarvoor hoef je die nog niet af te breken en te
beledigen !
Kelly ,
Wij hebben onze uitnodigingen 8 dagen terug verstuurd en ben ook een
beetje teleurgesteld in de weinige reactie die we tot nu toe kregen.
Zijn natuurlijk redelijk vroeg , maar met het gedacht van verlof en reizen enzo
in gedachten hebben we ze toch al verstuurd.
En tot laatste vind ik het ook maar eens een kleintje om dank u te zeggen voor
de uitnodiging ; de mensen moeten niet op hun knieen vallen omdat we hen uitnodigen ,
maar ne mercie kost bij mijn weten nog geen geld.

grts Nancy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info