Terug naar overzicht
Hey Daisy, Ik ga er morgen passen!!! Spannend!!! groetjes Wendy
Hoi, Ik heb er m´n jurk gekocht en ga m over een paar weken ophalen en dan moet ie perfect zijn . Qua prijs kwaliteit prima winkel. Echt mooie kleedjes. Weet niet of je van plan bent om alles te kopen daar (lingerie,schoenen, sieraden) want er wordt (werd bij mij) wel heel makkelijk van uitgegaan dat je dat allemaal daar doet. Dus zelf wel echt op je strepen staan, als je dat ergens anders wilt kopen etc. Succes!
Hey, Ik heb er gisteren mijn jurk gevonden! Na veel gesurf op internet en doorbladeren van bruidsmagazines was er slechts een kleedje wat ik volledig zag zitten. Dit kleedje is het uiteindelijk ook geworden! Het was het eerste kleedje dat ik gisteren heb gepast en het was direct wow hier wil ik in trouwen. De verkoopster heeft mij nog kei veel kleedjes laten passen, maarja keuze was reeds gemaakt hoor. Er wordt idd verwacht dat je er ineens alles koopt. Ik heb er hoepelrok, lingerie, schoenen en een armbandje bijgekocht. Ze wou me ook nog handschoenen verkopen, maar dit zag ik absoluut niet zitten. En dan blijft ze wel effe aandringen. Maar ja idd op je strepen blijven staan. groetjes Wendy
Hey, Bedankt voor de toffe reacties en ben blij dat jullie je droomkleed hebben gevonden. Gelukkig neem ik mijn mama mee want k kan redelijk moeilijk nee zeggen en zeker als ze aandringen enzo. Hopelijk vind ik er ook mijn droomjurk! Grtjs Daisy