Terug naar overzicht
hey sandy, ik ben in februari naar een trouwfeest van een collega in de vesten geweest. Het was supergezellig, en het eten was overheerlijk! Zij hadden gekozen voor warm en koud buffet en dessertbuffet. Je kon zo dikwijls gaan als je wilt. Er was eten in overvloed en het was superlekker! Zeker de moeite waard! groetjes
Wij zijn vorig jaar naar een trouwfeest geweest en het was echt af. Zij hadden gewerkt met thema's en de buffeten waar landen. En als het dessert kwam, was je precies in de hemel. Echt, het was de moeite waard!!!
Wij zijn twee jaar geleden (of drie jaar ondertussen) geweest naar een trouwfeest.ZIj hadden ook koud en warm buffet. Het eten was inderdaad lekker, maar heel simpel. Voor mijn trouwfeest wil ik het net iets specialers dan anders, geen gewone zondagskost. Maar dat is natuurlijk wat ik wil. Als je gewoon lekker eten wil, zeker doen.
Ik ben enkele maanden geleden daar naar een trouwfeest geweest en zij hadden gekozen voor het wereldbuffet. Alles was heel lekker en van alles was er meer dan genoeg, maar ik vond de gerechten nogal redelijk simpel, laat ik zeggen niks verfijnd of iets speciaals. Verder vond ik de locatie en de hal waar de receptie was wel fantastisch, en zeer goede bediening. Groetjes