Terug naar overzicht
Zelf zou'k gedegouteerd zijn van 'n stripper, da's niks voor mij, uiteraard toch een fijne dag gewenst morgen!
hmmm :S jah er zijn mensen die nogal snel ' gedegouteerd ' zijn.
Als het waar is natuurlijk... Mijn vriendin had ook haar mond voorbij gepraat, nl. dat we naar Brussel zouden gaan. Was dus niet zo...
Super! Zou'k ook wel willen, als er een dag is waarop dit kan en mag is 't toch je vrijgezellenavond é! Veel plezier!
ik hoooop gewoon dat er bij mij op de vrijgezellen ne stripper opduikt veel plezier!!!
Goh ja, vind dat van weinig respect getuigen tegenover mijn aanstaande, maar sowieso vind ik er niets leuks aan. Zou zelf gekwetst zijn als mijn aanstaande zou genieten van 'n stripact van zo'n half hoerenkind. Noem me gerust pruuts... Ik bedoelde 't ni als aanval op jou, ik meen 't ook oprecht als ik je een FIJNE dag toewens, en bij de ene wordt dat bereikt met 'n stripper, bij de ander door andere soort onnozeliteit. Excuses als 't jou kwetste, maar ik kan er toch niet om liegen? Ik ben wie ik ben, en ik vind een stripper echt niks...
hey, ik sluit mijn eigen een beetje aan bij kathleen, zou het ook helemaal niet leuk vinden als ze iemand voor mijn man zouden regelen. en daarom ben je helemaal niet preuts ieder heeft daar een eigen mening over. ik hoop dat je een leuke avond gaat beleven, ieder zijn eigen ding . toch veel plezier !!!! groetjes bianca 21/05/2010
Ben ik even blij dat ik gespaard blijf van al dat kinderachtig gedoe! Geen vrijgezelle voor mij hoor!
Inderdaad echt marginaal :-)