Nu Online
Momenteel zijn er 331 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellen!

18-4-2010 13:43:11
dag dames,

Ik heb gisteren mijn vrijgezellen gehad en het was me een feest !!!
Om 7 u begonnen mijn vriendinnen aan te komen, met als laatste mijne getuige ( maar zij is altijd te laat :) )
Ik er werd gekleed in een roze tutu met een lint waarop Ik ga trouwen, Kus me! opstond.
Om 8 was de stripper er! En amai ik heb goed gelachen, die man deed dat heel goed! het was niet vulgair en obseen, hij maakte gewoon een goede sfeer. Dat hadden de meiden goed gekozen!
nadat hij vertrokken was, zijn we hier nog ff blijven babbelen, en erna richting Hasselt.

Toen hebben we eigenlijk zowat cafékes afgelopen. Eerst Bleu Olive, erna Ambi, om te eindigen in de wijzen.
Er waren heel veel vrijgezelle in Hasselt gisteren, en ik heb ettelijke keren geposeerd op de foto :)

Om 2.30 ben ik moe en voldaan naar huis gekeerd. De drank begon zijn tol te eisen ;)

XXXXXXX Liesbeth

liesbeth
7-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 510

Mila
5-6-2010
 Meld misbruik18-4-2010 14:40:18

Wow in een roze tutu. Tja je moet er maar zin voor hebben...
Ik heb totaal niet de behoefte om mij grandioos belachelijk te maken.

wendy
24-8-2010
 Meld misbruik18-4-2010 19:13:50

Hey Liesbeth ,

Voornaamste is dat JIJ je geamuseerd hebt , en dat heb je blijkbaar ook gedaan !
Dus nu op naar de Big Day :-)
Alvast een fijne dag gewenst!
Grtjs Wendy
Ps...Mila , volgens mij ben jij echt een diep ongelukkig mens..altijd commentaar en zo negatief ingesteld...Weet je? Ik beklaag je wederhelft meisje :-) Zielig

Inge
26-6-2010
 Meld misbruik18-4-2010 20:01:30

klinkt super!! zoals ik al eerder zei!!
ik ben benieuwd wat ze voor mij gepland hebben! :) Mijn getuige kennende, veel ... :)
x

Mila
5-6-2010
 Meld misbruik19-4-2010 7:47:37

Och die is van dezelfde mening als ik. Ik heb het hem verteld en hij vond het even dom als ik dus.

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik19-4-2010 12:42:35

Hallo,

Je hebt je blijkbaar goed geamuseerd en dat is het belangrijkste ik heb de mijne nu zaterdag.
Spannend!

Gwen

Mila
5-6-2010
 Meld misbruik19-4-2010 12:50:34

Nog een kleine toevoeging: Ik ben er heel zeker van dat het merendeel van de mensen het belachelijk vinden om in een roze tutu rond te lopen. Tenzij je natuurlijk 5 jaar bent. Ik heb totaal niet de behoefte om mij belachelijk te maken. En mijn allerliefste wederhelft ook niet. Vandaar wij de keuze gemaakt hebben om hier niet aan mee te doen.
Dus omdat wij daar geen interese in hebben, mag ik dus niet antwoorden? Kindje toch Wie is er hier zielig, iemand die uitkomt voor haar mening of iemand die een andere persoon die ze van haar of pluim kent, zielig noemt.
PS: Ik wil je inderdaad ook niet kennen!

Kusje

Ohja voor ik het vergeet, bedankt zeg voor die topic speciaal voor mij! Ik voel me ongelooflijk vereerd!

Nu ga ik lekker nog wat aftellen: 46 daagjes!

liesbeth
7-5-2010
 Meld misbruik19-4-2010 13:19:32

mila, ik zou het apprecieren als jij je mening voor jezelf houd, iedere keer als ik iets post komt er een sneppige opmerking van jou achter.

iedereen doet met een vrijgezelle wat ze zelf willen, en je ziet mij ook niet iemand anders zijn dingen afbreken.

Ik ben het nu wel echt meer dan beu. je kan je mening zeggen maar op deze manier, daar hebk niets aan!!!!

Mvg Liesbeth

Anke
19-6-2010
 Meld misbruik19-4-2010 13:33:52

Hey Liesbeth,
Ik vind dat jou vrijgezelle fantastisch klinkt en hoop zelf ook zo'n leuke dag te hebben met mijn vriendinnen! En zonder problemen met roze tutu ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...