Terug naar overzicht
Wow in een roze tutu. Tja je moet er maar zin voor hebben... Ik heb totaal niet de behoefte om mij grandioos belachelijk te maken.
Hey Liesbeth , Voornaamste is dat JIJ je geamuseerd hebt , en dat heb je blijkbaar ook gedaan ! Dus nu op naar de Big Day :-) Alvast een fijne dag gewenst! Grtjs Wendy Ps...Mila , volgens mij ben jij echt een diep ongelukkig mens..altijd commentaar en zo negatief ingesteld...Weet je? Ik beklaag je wederhelft meisje :-) Zielig
klinkt super!! zoals ik al eerder zei!! ik ben benieuwd wat ze voor mij gepland hebben! :) Mijn getuige kennende, veel ... :)x
Och die is van dezelfde mening als ik. Ik heb het hem verteld en hij vond het even dom als ik dus.
Hallo, Je hebt je blijkbaar goed geamuseerd en dat is het belangrijkste ik heb de mijne nu zaterdag. Spannend! Gwen
Nog een kleine toevoeging: Ik ben er heel zeker van dat het merendeel van de mensen het belachelijk vinden om in een roze tutu rond te lopen. Tenzij je natuurlijk 5 jaar bent. Ik heb totaal niet de behoefte om mij belachelijk te maken. En mijn allerliefste wederhelft ook niet. Vandaar wij de keuze gemaakt hebben om hier niet aan mee te doen. Dus omdat wij daar geen interese in hebben, mag ik dus niet antwoorden? Kindje toch Wie is er hier zielig, iemand die uitkomt voor haar mening of iemand die een andere persoon die ze van haar of pluim kent, zielig noemt. PS: Ik wil je inderdaad ook niet kennen! Kusje Ohja voor ik het vergeet, bedankt zeg voor die topic speciaal voor mij! Ik voel me ongelooflijk vereerd! Nu ga ik lekker nog wat aftellen: 46 daagjes!
mila, ik zou het apprecieren als jij je mening voor jezelf houd, iedere keer als ik iets post komt er een sneppige opmerking van jou achter. iedereen doet met een vrijgezelle wat ze zelf willen, en je ziet mij ook niet iemand anders zijn dingen afbreken. Ik ben het nu wel echt meer dan beu. je kan je mening zeggen maar op deze manier, daar hebk niets aan!!!! Mvg Liesbeth
Hey Liesbeth, Ik vind dat jou vrijgezelle fantastisch klinkt en hoop zelf ook zo'n leuke dag te hebben met mijn vriendinnen! En zonder problemen met roze tutu ;)