Nu Online
Momenteel zijn er 427 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaringen met feestzaal De Cofar in Roeselare

19-4-2010 17:07:52
Dag bruidjes

Ik heb al vele positieve reacties gehoord van Feestzaal De Cofar te Roeselare, maar toch wil ik hier nog eens meningen horen :-) Je kan niet genoeg ervaringen horen vind ik.

Wij doen daar ons trouwfeest.

Dus shoot :-)

Groetjes

Valerie
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1430

Cynthia
30-4-2010
 Meld misbruik19-4-2010 20:22:45

Hallo,

Wij geven ons feest daar ook volgende week. Ik heb alleen nog maar positieve reacties gehoord en steeds goed ontvangen geweest. Direct antwoord gekregen op mijn mails enzo. Heb tot nu toe absoluut geen klagen. Die wellness is er in de visscherie en ni in de cofar. Ik heb er een goed gevoel bij en das het voornaamste voor ons. Iemand anders zijn mening daar trek ik mij toch niets van aan.

Groetjes

ine

Meld misbruik19-4-2010 21:00:45

hoi,
Wij trouwen daar ook deze zomer!
Tot nog toe geen klachten gehoord en altijd goed ontvangen geweest!
Hele vriendelijke mensen die je met alles helpen omtrent je trouw!

Groetjes

isabel
23-10-2010
 Meld misbruik19-4-2010 22:25:40

Ik ben er al eens geweest op een babyborrel en vond de bediening heel goed,je kreeg veel eten en het was lekker.

Valerie
4-9-2010
 Meld misbruik20-4-2010 8:26:42

Ik heb toch ook al altijd goede meningen gehoord, dus dat stelt me gerust :-)

Hmm, ze zeiden nochtans tegen ons dat wij een bon kregen voor dat wellnesscentrum en ze zijn er toch één aan't bouwen bij de Cofar in Roeselare? Want wij zijn een maand geleden nog langsgeweest en we spraken er over dat ze er aan aan't werken waren.

@Cynthia: veel succes he en laat maar iets weten hoe het was :-)

Groetjes
Valerie

annelies
17-7-2010
 Meld misbruik21-4-2010 13:11:17

Hallo,

Wij houden ons trouwfeest ook in de Cofar ...
Heb inderdaad niet echt een goed woord over voor de dochter van de zaal maar zoals FunFoto haar beschrijft vind ik er echt wel over ...
Cofar is een heel gekende zaal in West-Vlaanderen en moet zich geen zorgen maken : met elk weekend in de zomer 4 trouws (2 verschillende zalen - 2 verschillende dagen), kan je niet slecht bezig zijn.
Mijn broer trouwde er enkele jaren geleden en juist omwille van het schitterende huwelijksfeest gaan we er ook naar toe ...
Het eten is goed, de bediening aangenaam (misschien niet zo stijf als Funfoto zou willen, maar ik vind het super daar) dus ik maak me zeker geen zorgen ...
En inderdaad ... het was voorzien om een welness-center te bouwen in Oostrozebeke maar ze kregen daar geen toestemming voor en daarom zijn ze nu bezig aan het bouwen in Roeselare (is overigs bijna klaar) en ook ons was een bon beloofd en ik ben er van overtuigd dat dit eens goed deugd zal doen de dag dat we gaan ...

Ik vermoed eerder dat FunFoto een slechte ervaring heeft en dus graag de Cofar zwart maakt, maar naar mijn inziens heeft hij geen gelijk

groetjes

Annelies

Valerie
4-9-2010
 Meld misbruik21-4-2010 14:28:59

Ok dan, want ik schrok al van die reactie eigenlijk :-)

Ik word nochtans altijd goed en vlug geholpen hoor door de dochter!

Daar heb ik zeker geen klagen van!

En juist omwille van de grote en moderne zalen hebben wij gekozen voor de Cofar dusja!

't Zal wel goed komen :D

Veel succes alvast Annelies en je mag altijd iets laten weten!
sweetvalleke@hotmail.com

Groetjes
Valerie

Cynthia
30-4-2010
 Meld misbruik4-5-2010 15:08:24

Afgelopen vrijdag was het dan eindelijk zo ver voor ons en wij zijn niet anders dan positief over de Cofar. Wij hadden een avondfeest van 80 personen en voor het dansfeest kwamen er nog eens 63 bij. Niet één van onze gasten heeft iets tekort gehad. Iedereen zei dat ze voldoende en lekker gegeten hadden. De ontvangst was super. Wij voelde ons de koning te rijk. Ik heb er nog geen seconde spijt van gehad dat we voor de Cofar gekozen hebben.

Groetjes

Valerie
4-9-2010
 Meld misbruik4-5-2010 16:55:10

Da's heeeeeel leuk om te horen :D

Het wordt aftellen voor ons, nog 122 dagen!
Op de kaap van 100 dagen, zal ik toch wel eens een stressmomentje hebben denk ik, hehe!

En proficiat met jullie huwelijk Cynthia en nu genieten he!
Geen huwelijksreis gepland?

Groetjes
Valerie

Cynthia
30-4-2010
 Meld misbruik5-5-2010 9:34:14

Wij hebben voor de moment geen huwelijksreis gepland. Met een peuter en een kleuter is het allemaal zo gemakkelijk niet. Eerst terug beetje genieten van de kindjes want de laatste maanden had mama een heel stuk minder tijd voor ze.

Groetjes

Valerie
4-9-2010
 Meld misbruik5-5-2010 11:06:21

Aaah, groot gelijk heb je!

Ongelofelijk hoeveel werk je in zo'n dag moet steken en in één dag is het allemaal gepasseerd he. Werk van een jaar ver!

Maar je hebt er wel voldoening van he!

Geniet maar met je kindjes en je man.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info