Nu Online
Momenteel zijn er 699 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Sandalen met steentjes

19-4-2010 21:54:40
Hey bruidjes,

Als alternatief voor bruidsschoenen ben ik op zoek naar sandalen met steentjes erop. Nu blijkt dit eigenlijk moeilijker te vinden dan gedacht, heeft er iemand soms een idee waar ze te vinden zijn eventueel ook online.

Grtjs Daisy

Daisy
4-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1004

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik19-4-2010 23:46:36

Karolien heeft haar schoenen (sandalen met steentjes) gevonden bij Tsjari in Breda. Ze zijn van Rainbow by pink denk ik, en je an ze ook laten kleuren in de tint van je kleed.

Groetjes

Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik20-4-2010 10:46:42

Hallo,
Ik heb mijn trouwschoenen gekocht op www.yoox.com. Een site die designer kleding aanbiedt aan kleine (of minder kleine) kortingen. Als je tijdens de seizoenswissel gaat kijken doen ze altijd grote kortingen. Zo heb ik de mijne gekocht (Armani) voor een prijsje. En bestellen ging ook erg vlot. Na drie dagen was mijn pakje al aangekomen.
En zo heb je schoenen die je na je huwelijk ook nog kan dragen.

Elke
9-7-2010
 Meld misbruik20-4-2010 12:00:49

Van Loock hebben ze bijna alles in alle mogelijke kleuren.

Groetjes
Veel succes met zoektocht;

Odile
7-5-2011
 Meld misbruik20-4-2010 12:10:33

kijk even op www.hogehakken.nl. Ziet er mss een beetje een rare site uit, maar ze hebben schoenen in alle soorten en maten.

Daisy
4-6-2011
 Meld misbruik20-4-2010 20:49:28

Allemaal bedankt voor de reacties. K ga zeker eens een kijkje nemen bij "Van Loock" en ik had er mooie gezien op de site van hogehakken.nl maar de hakken zijn wel erg hoog vrees ik

Grtjs Daisy

jolien
17-7-2010
 Meld misbruik20-4-2010 22:23:05

Bij torfs hebben ze witte sandaaltjes met steentjes van het merk marco tozzi, ze kosten 39,95 en zitten heel gemakkelijk

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...