Terug naar overzicht
Karolien heeft haar schoenen (sandalen met steentjes) gevonden bij Tsjari in Breda. Ze zijn van Rainbow by pink denk ik, en je an ze ook laten kleuren in de tint van je kleed. Groetjes
Hallo, Ik heb mijn trouwschoenen gekocht op www.yoox.com. Een site die designer kleding aanbiedt aan kleine (of minder kleine) kortingen. Als je tijdens de seizoenswissel gaat kijken doen ze altijd grote kortingen. Zo heb ik de mijne gekocht (Armani) voor een prijsje. En bestellen ging ook erg vlot. Na drie dagen was mijn pakje al aangekomen. En zo heb je schoenen die je na je huwelijk ook nog kan dragen.
Van Loock hebben ze bijna alles in alle mogelijke kleuren. Groetjes Veel succes met zoektocht;
kijk even op www.hogehakken.nl. Ziet er mss een beetje een rare site uit, maar ze hebben schoenen in alle soorten en maten.
Allemaal bedankt voor de reacties. K ga zeker eens een kijkje nemen bij "Van Loock" en ik had er mooie gezien op de site van hogehakken.nl maar de hakken zijn wel erg hoog vrees ik Grtjs Daisy
Bij torfs hebben ze witte sandaaltjes met steentjes van het merk marco tozzi, ze kosten 39,95 en zitten heel gemakkelijk