Terug naar overzicht
he leisbeth zal aan je denken as zaterdag, 't is men ventje zijne verjaardag dan hoop dat je gasten tijdig terug geraken, wetende dat ze terug van een aswolk spreken die tegen morgen ons land ging bereiken duimen dat alles zo blijft he. wens je zonnige mooie dag toe, en laat achteraf ne foto zien he xxx kristel en davy 20-10-2010
Ik ook, ik ook, ik ook.... Wij hebben inderdaad ook een aantal gasten die nog vast zitten, maar hopen natuurlijk dat ze erbij zijn. Dat wil dan nl ook zeggen dat wij op maandag zelf op huwelijksreis kunnen vertrekken... Maar vandaag wel bericht gehad dat de rozen die ik had besteld niet beschikbaar waren op de veiling vanwege leverings problemen....werden ingevlogen zoals zoveel dingen waar je eigenlijk niet bij stil staat. Dus nu maar vertrouwen op de bloemiste dat ze een mooi alternatief op de kop kan tikken. En hopelijk worden de voorspellingen qua weer waarheid... lekker in het zonnetje. Groetjes, Ilse V 24 april 2010
Geniet van jullie mooie dag. t weer gaat normaal gezien ook meezitten. t zou inderdaad zonnig worden en warmer. Groetjes,Angela P.
Wij ook... zaterdag de grote dag en moet zeggen het begint nu toch ook te kriebelen en maandag vertrekken we op reis. Ale is te hopen... met die aswolk weet je nooit. Is voor beiden de eerste reis. Geniet van je dag en schitterend dat we mooi weer gaan hebben. groetjes
Geniet allemaal van jullie dag zaterdag en hopelijk heel veel zon!
Merci voor alle lieve wensen! We zullen er zeker van genieten! Ik wens ALLE bruidjes een spetterend bruidsfeest toe (met prachtig weer)! En dat die aswolk niet meer terugkeert! Groetjes, Een superblij bruidje