TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marieke
18-4-2009
|
21-4-2010 10:30:01
Hallo,
Als ik me niet vergis stond er bij ons op "viering", daarna was het aansluitend receptie.
Iedereen die bij ons naar receptie kwam, is naar viering geweest.
Muv 5 mensen ofzo.
Was wel leuk al dat volk :).
|
|
dominique
7-5-2010
|
21-4-2010 10:32:51
Hoi,
Wij hebben ook een alternatieve viering en op onze uitnodiging staat 'persoonlijke viering'.
Achteraf bezien hadden we beter gewoon 'viering' gezet omdat er heel veel mensen dachten dat de viering enkel voor de dichtbije familie was.
Terwijl toch iedereen mag komen van ons.
Groetjes
|
|
Katrien
15-5-2010
|
21-4-2010 10:39:42
Hallo,
Wij doen ook onze viering aan de feestzaal. Wij hebben hiervoor enkel familie en dichte vrienden uitgenodigd. Rond de 50 man voor de viering en een totaal van 130 voor het avondfeest. Wij hadden twee verschillende uitnodigingen. "U bent welkom op onze huwelijksviering om ... te ... Aansluitend blablabla." En op de anderen stond gewoon het uur waarop het feest begint.
Ik vind wel dat je de receptie heeeeeeel ruim rekent. Ik denk dat je met een 'vervelingsmoment' gaat zitten. Al om 15.30 receptie en pas eten om 19.00. Heb ook ooit eens een feest meegemaakt met een lange receptie en de helft van de genodigden was al dronken toen ze nog aan tafel moesten gaan. :) Of bedoel je dat het een aparte receptie is (dus voor mensen die niet naar avondfeest komen), dan zal het wel gaan. Zoniet zou ik mijn viering toch wat later proberen te plaatsen. Wij doen onze viering om 17.00 (duurt ongeveer een uurtje) en de gasten die niet naar de viering komen zijn welkom vanaf 18.30. Zo heb je toch een kleine overgang die niet lang duurt.
Tis inderdaad niet gemakkelijk, ik heb er mijn hoofd ook uren over gebroken. Maar tis voor een goed doel hé :).
Succes
|
|
Linsay
2-10-2010
|
21-4-2010 11:12:06
nee wij hebben dus onze viering om 14 uur die een uurtje duurt en dan om 15.30 de receptie voor mensen die niet naar het avondfeest komen maar dat wil zeggen dat er mensen van de viering terug naar huis moeten om dan rond 19 uur terug te komen...en dat er mensen van de receptie niet naar de veiring mogen komen als we een viering houden met een beperkt aantal mensen..wat maakt dat we dus verschillende uitnodingen hebben..eentje met voor de mensen die naar de veirnig mogen komen en de receptie, eentje voor de mensen die enkel naar de receptie mogen komen ,eentje voor de mensen die naar de veirnig mogen komen en het avondfeest en eentje voor de mensen die enkel naar het avondfeest mogen komen..pff ni simpel!!
|
|
Marieke
18-4-2009
|
21-4-2010 14:25:48
Linsay
Je maakt het uzelf écht wel moeilijk!
Bij ons was de tijdspanne:
feest startte om 19u
receptie 17u30
viering om 16u00/16u30,
Schone overgang tss viering, receptie & avondfeest,
niemand die terug naar huis moest (vrees dat die dan nie naar u receptie zullen komen) wie zal er nu om en weer rijden?
Grts
|
|
Linsay
2-10-2010
|
21-4-2010 15:18:53
ja maar die naar de receptie mogen komen, komen niet naar ons avondfeest eh! receptie bij ons is bedoeld voor mensen die we niet zo goed kennen..bij ons wordt dat zo gedaan...
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
21-4-2010 18:26:54
Wij hebben ook receptie voor de mensen die we niet zogoed kennen en die niet naar het avondfeest komen, receptie van 16tot 18u, dan om 19u receptie voor de gasten die komen eten. Dat uurtje moet je rekenen want wilden eerst om 18u30 de tweede receptie doen maar de zaal zei dat dat echt niet haalbaar is omdat de mensen van receptie 1 blijven plakken, en er anders niks tijd tussen is om receptie 2 klaar te zetten...
Groetjes
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
21-4-2010 18:26:56
Wij hebben ook receptie voor de mensen die we niet zogoed kennen en die niet naar het avondfeest komen, receptie van 16tot 18u, dan om 19u receptie voor de gasten die komen eten. Dat uurtje moet je rekenen want wilden eerst om 18u30 de tweede receptie doen maar de zaal zei dat dat echt niet haalbaar is omdat de mensen van receptie 1 blijven plakken, en er anders niks tijd tussen is om receptie 2 klaar te zetten...
Groetjes
|
|
Charlotte
28-5-2011
|
16-7-2010 21:43:21
Hey Linsay,
Ben misschien wat laat en je uitnodigingen zijn misschien de deur al uit. Maar ik zat met dezelfde vraag. Mijn moeder kwam dan met het idee van de ceremonie om 17 uur te doen en aansluitend receptie. Deze is voor iedereen (gasten voor receptie alleen & gasten voor avondfeest) Dan na de receptie kan het deel dat is uitgenodigd voor het avondfeest aan tafel en het andere deel kan weer vertrekken ;-)
Is dat een goede oplossing?
Geniet van je dag! Het begint te korten!
|
|
Linsay
2-10-2010
|
26-7-2010 9:44:40
hey,
we hebben het al opgelost :-) ja het begint zeker te korten ! krijg stress! :-)
ze zijn nog niet de duer uit maar wel bijna!
bedankt en nog veel succes!
groetjes
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|