Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rode loper

22-4-2010 13:13:20
Hallo,

Even een vraagje:

Wij trowuen in juli,maar enkel voor stadhuis.
Leggen jullie aan de woning een rode loper tegen dat jullie vriend je komt afhalen thuis of niet.

Mercikes!!

nathalie
2-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 426

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik22-4-2010 13:21:09

Bij ons zal inderdaad een rode loper voor de deur liggen.
Wij trouwen ook enkel voor de wet maar het zal daarom niet minder mooi zijn als anders ...

Groetjes! D.

nathalie
2-7-2010
 Meld misbruik22-4-2010 13:36:14

Hallo Dorien,

Wij proberen het ook zo te doen als voor de kerk,het is neit minderwaardig omdat je niet voor de kerk trouwt he.
Mag ik vragen waar jij je rode loper gevonden hebt?

Groetjes

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik22-4-2010 14:19:58

Inderdaad Nathalie!

Die rode loper is van onze ceremoniemeester. Hij zorgt daar voor...

Dorien

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik22-4-2010 16:59:42

Wij hadden er ene voor de deur liggen en ene voor de deur van de kerk. In de kerk lag er al ene.

Wij hebben dan nog gewoon samen geslapen ook (vonden het een beetje onnozel om apart te slapen als we al jaren samenwonen). Voor de leut is hij wel met m'n boeketje komen aanbellen. Meer voor de foto's en film, en dat was wel lachen.

Ik vond dit gewoon ook leuk omdat heel de buurt ineens 'wist' dat er iets 'gaande' was. (zo een beetje stoefen van hey zie is...)

groetjes, Carolina

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik22-4-2010 18:45:57

Wij hadden geen rode loper voor de deur... Dat ziet toch enkel de suite en enkele buren (wij wonen helemaal aan het einde van een doodlopende straat, omringd door weiland), dus dat vond ik maar een gekke kost.

An
26-3-2010
 Meld misbruik22-4-2010 19:15:50

Hoi Dorien,

Wij hadden ook een rode loper en zijn ook alleen voor de wet getrouwd, ik vond dat veel mooier. En normaal gezien trouw je maar 1 keer he en dus wou ik zeker de loper voor de deur!! De buren wisten ook niet dat wij gingen trouwen en de mensen komen dan toch zien uit nieuwsgierigheid hoor heb nog een stuk van 6m te koop , moest je interesse hebben?

Groetjes, An

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...