Terug naar overzicht
Als bedankjes kan je misschien 'herfstvruchten' nemen. dat zijn van die pralinekes in de vorm van noten e.d. (o.a. te koop bij Aldi als de herfst in aantocht is). Als enveloppendoos kan je een doos beplakken met bladeren? Of eentje maken van papier-maché in de vorm van een noot?
Hey Linsay, je kan altijd eens bij Het Bruidsparadijs te Merksem binnen springen. Er is ruim keuze in enveloppendozen, bedankjes enz. De enveloppendozen kunnen gepersonaliseerd worden met jullie namen en datum e.d. in b.v. herfstkleur bruin. Ook wat bedankjes betreft kan je vrijblijvend eens een kijkje komen nemen! Nog veel succes in je zoektocht! Marita www.bruidsparadijs.be
Hey, Misschien iets met pompoenen? sierpompoen met theelichtje op de tafel misschien een wens-herfstboom ipv een gastnboek. De gasten kunnen hun wensen er dan inhangen. Oranje,rode, gele tinten. Takken van de wingerd zijn prachtig om los op tafel te leggen (rode bladeren). Succes ermee! groetjes Evelyn
ik heb in ava een witte envellopedoos gekocht en aangezien mijn huwelijk op 12/06 is verkoop is achteraf de envellopedoos. je kan ze dan bv. beplakken met gedroogde herfstbladeren. als je intresse moest hebben in de doos kan je me altijd een mailtje sturen op lwaumans@telenet.be
Hey, wij trouwen ook op 2/10/2010 (omdat het dan ook mijn verjaardag is).Je zou iets met kastanjes of pompoen kunnen doen. ik weet niet dat dit mogelijk is. maar misschien i.p.v. een enveloppendoos te nemen een pompoen uithollen om en daarvoor gebruiken. en dan kan je kleine pompoentjes gebruiken als tafelversiering met een kaarsje in. groetjes Angela