TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
karen
30-11-2013
|
22-4-2010 22:11:46
groot gelijk! Ontspannend voor de ouders ook:)
Mijn zus wou persé mijn kids (toen 4 en 2) mee op haar avondfeest. Ik deed wat ze vroeg, maar kon zelf pas ontspannen feesten als de babysit ze was komen halen.
Nu vraagt mijn broer, die ook trouwt, om de kids enkel mee te brengen naar de receptie en dan voor babysit te zorgen. Geen probleem.
Ook wij trouwen binnenkort...op mijn feest heb ik ze er graag bij (nu zijn ze 2,5 en 5). We hebben voor een babysit gezorgd, die steeds bij hen in de buurt is. Ik hoef dus niet ongerust te zijn als ik ze even niet zie. Wanneer de kids moe zijn, vertrekt de babysit met hen naar huis. Dat kan om acht uur zijn, maar dat kan evengoed elf uur zijn. Zo lang ze braaf zijn en het leuk vinden mogen ze meefeesten:)
|
|
Annika
10-9-2010
|
23-4-2010 7:00:06
Ik vind het ook niets, kinderen op een avondfeest. Zo'n kindjes raken volledig over hun toeren, veel te veel nieuwe indrukken, veel te snel allemaal en natuurlijk moe (waar gaat hij zijn namiddagdutje doen?) dus worden lastig.
Mijn zoon is er ondertussen al 10 maar hij blijft ook niet heel de avond op het feest. Laast hadden we feest voor mijn schoonmoeder haar verjaardag. De kleinste kindjes, van mijn schoonbroer, zijn op tijd naar haar moeder gegaan. Mijn zoon en neefje van 12 zijn met het oudste nichtje van 16 naar huis gegaan. Op onze trouwdag zal het waarschijnlijk net zo gebeuren.
|
|
nathalie
2-7-2010
|
23-4-2010 7:16:31
Hallo,
Onze kleinste die in dezelfde maand 2 jaar wordt,gaat ook niet blijven voor het avondfeest.
Hij maakt de rest van de dag mee.En tijdens de receptie vertrekt hij naar zijn dagmoeder om daar te kunnen overnachten.
Zo een kleintje zou daar toch teveel verloren lopen,en ze hebben toch nog hun rust nodig.
En vooral zelf zou je ook niet veel aan je feest hebben denk ik.
De 2 grootste van 8 en 12 blijven wel
|
|
evy
1-3-2009
|
23-4-2010 11:25:06
Toen wij trouwden was ons zoontje net 2j. Terwijl wij op locatie foto's maakten ging hij met de rest van de suite mee naar de zaal voor z'n dutje. Hij feestte nadien mee tot na middernacht. Toen zijn de 2 kinderen van m'n schoonzus (toen 10 en 12) met hem naar hun thuis gegaan. (2 straten verder), hij bleef daar slapen.
Bij de trouw van m'n broer hebben we hem laten ophalen rond 17u. Van hen mocht hij langer blijven, maar ook wij wilden wel eens wat genieten zonder constant die kapoen in het oog te moeten houden ;-)
Denk dat ze het zeker wel gaan begrijpen hoor!
|
|
Kelly
18-6-2010
|
25-4-2010 8:41:17
Hier hetzelfde, een dochtertje van 2,5 jaar.
Ze zal nog wel op de receptie blijven maar ze gaat net voor het avondfeest naar huis, zodat we toch wat kunnen genieten.
De dag zal op zich al lang genoeg duren voor haar denk ik.
|
|
lisa
17-7-2010
|
25-4-2010 10:39:10
Als wij in juli trouwen is ons zoontje juist 1,5jr.
Het dochtertje van mijn getuige is dan 2 jaar.
Afhankelijk van hoe moe ze zijn worden ze juist voor, tijdens of na de receptie opgehaald door de moeder van mijn getuige.Dus dat zal tussen 16u30-18u30 zijn.
Houdt er wel rekening mee dat je uw kindje bij iemand die hij/zij goed kent achterlaat.
Ze zijn op die leeftijd vrij eenkennig :-)
|
|
Katrien
28-8-2010
|
26-4-2010 17:00:05
Als wij trouwen zal ons zoontje 18 maand zijn. Hij maakt de hele dag mee, maar gaat 's avonds met iemand naar huis die enkel naar de receptie komt.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|