Nu Online
Momenteel zijn er 410 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeau voor getuigen

23-4-2010 9:47:22
Hallo,

Heeft iemand goede ideeën voor een cadeautje voor de getuigen?

Ik kan geen etentje geven of zoiets omdat mijn getuige in het buitenland woont en maar voor enkele dagen naar België komt.

Dus daarom wil ik hen verrassen met een cadeau.

Wat geven jullie? Iemand ideeën?

Groetjes,

Joke

Joke
31-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 845

Odile
7-5-2011
 Meld misbruik23-4-2010 10:17:14

Hoi Joke, ik ken je probleem. Een van onze getuigen moet ook uit het buitenland overkomen.
Omdat wij op 2 dagen trouwen (vrijdag wet en zaterdag kerk), komen hij en zijn vrouw donderdags al naar België.
Wij hebben besloten om de kosten van het hotel volledig voor onze rekening te nemen en ze ipv een hotelkamer een suite aan te bieden.
Ik weet natuurlijk niet hoe je budget is, maar misschien is het wel een idee.

Groetjes,
Odile

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik23-4-2010 11:59:59

Dag Odile,

Leuk idee, maar ze blijft bij familie overnachten. Dus dat kan ik dan ook weer niet doen.

Weet jij wat er normaal gezien als cadeau gegeven wordt?

Ik weet het echt niet!!!!

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik23-4-2010 13:28:26

mss kan je zelf eens naar het land gaat waar zij/hij woont voor enkele dagen en ze daar trakteren op een etentje. zo heb je 2 vliegen in één klap, je ziet je vriend (in) nog eens en je bent er een aantal dagen tussen uit.
ik heb wel al gelezen dat sommigen een kadobon geven, natuurlijk voor jullie ook geen optie.
of laat achteraf een mooie vergrote foto van jullie opsturen.

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik23-4-2010 16:48:56

Het wordt allemaal zo een geldklopperij.
Is het de gewoonte van u getuige iets te geven?

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik23-4-2010 19:16:04

Ik ga met mijn getuige, die mijn zus is, een dagje kuren drie dagen voor den trouw, met alles erop en eraan, op mijn kosten

Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik24-4-2010 22:43:31

Beste,

Ik geef de getuige zo'n box met een trouwfoto erin. Onze fotograaf komt die bezorgen op ons feest 's avonds.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...