Nu Online
Momenteel zijn er 524 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pronovias

23-4-2010 15:30:45
Hey toekomstige bruidjes

Weet er iemand van jullie in welke prijscategorie de kleedjes van Pronovias zich bevinden ?

Groetjes

Lynn

Lynn
21-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1323

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik23-4-2010 15:45:55

Hey Lynn,
Ik heb er gepast waarvan de prijs rond de € 1200 draait.

Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik23-4-2010 15:48:26

Hey Annelies

Bedankt voor je snelle antwoord. Ikzelf ben echt verzot op de 2011 collectie, zeker de Iman jurk vind ik gewoon FANTASTISCH. Als ze me staat is dat mijn jurk ze :D

groetjes

Anke
19-6-2010
 Meld misbruik23-4-2010 15:50:33

Hoi Lynn

Het mijne is iets duurder toch hoor, 2600€
Maar groot gelijk, hun jurken zijn absoluut prachtig!
Succes met de kleed-jacht!

Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik23-4-2010 15:53:32

Hey Anke

Het budget dat wij hebben uitgerekend voor mijn jurk valt rond de 3000 euro (allee wij, ons mama betaald de jurk), maar als die jurk mij nu echt prachtig staat en beetje meer kost ja dan zal ik ook niet twijfelen ze. De mama is ook van mening dat je maar 1 keer trouwt en dat je voor één dag in je hele leven toch is serieus mag schitteren :-) De jacht zelf zal nog wel even duren, we trouwen pas in september 2012, maar al is gaan kijken kan nooit geen kwaad hè :-)

Groetjes

Anke
19-6-2010
 Meld misbruik23-4-2010 15:58:37

Mijn mama dacht er hetzelfde over!
Ik heb een stuk of 10 pronovias jurken gepast en stuk voor stuk waren die zo mooi! Ik wist eigenlijk op voorhand dat het een pronovias zou worden :)
Ik weet niet van waar je bent maar bij Le chapeau in Antwerpen hebben ze heel veel van hun collectie! Ik ga morgen voor de 1e maal het mijne passen, yeey!
Veel plezier met het rondkijken!

Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik23-4-2010 16:02:43

Hey Anke

Ik ben ook al bijna zeker dat mijn jurk eentje van Pronovias gaat zijn :-) net zoals jou ga ik ook gaan passen bij Le chapeau in Antwerpen aangezien mijn vriend int stad woont :)

Veel succes met je pas morgen !!

Groetjes

sofie
24-10-2009
 Meld misbruik23-4-2010 16:13:58

ik had de pronovias najar en heb er 1300 euro voor betaald

Anke
19-6-2010
 Meld misbruik23-4-2010 16:25:33

Hey Lynn, ben ff gaan piepen en amai als het past zou ik er ook voor gaan! Super mooi die Iman! Zonder de kant vind ik het een beetje kaal maar met de kant erbij prachtig!!!! :) jammer dat het niet elk jaar opnieuw kan :)

Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik23-4-2010 16:29:51

Ja echt he Anke, ze is gewoon prachtig !! Ik ben echt een fan van die jurk :d denk zelf als ze me staat da ik er gewoon mee zou gaan werken :p alhoewel da zou nogal opvallen :p Idd zonder de kant is ze een beetje kaal, maar ik ken mezelf en ik zou die kant en zelf de sluier heel de dag aanhouden. Ook al is het ni makkelijk om met sluier te dansen of zitten of eten of wat dan ook :p ik hou die heel de dag aan ! :D

Odile
7-5-2011
 Meld misbruik23-4-2010 19:33:34

Dames, een kleine suggestie: Hoor eerst wat de jurk in België kost en vraag dan eens in Nederland (in Breda zit er een Pronovia's Flagship Store). Grote kans dat het zo een paar 100 euro voordeliger is in NL. En Breda is niet zo gek ver van Antwerpen.

heidi

Meld misbruik24-4-2010 9:22:01

ik ben in Mei 2009 getrouwd in een pronovias, de jurk koste zo'n 1800 euro, een kanten bolero 350 euro, een kanten sluier koste zo'n 520euro (deze heb ik niet genomen vond het nogal veel geld)

Liesbet
5-6-2010
 Meld misbruik24-4-2010 21:17:14

@ Odile: Ik heb juist de ervaring dat mijn pronoviasjurk in Belgie 200 euro goedkoper was! Maar dat kan natuurlijk ook toevallig tussen de winkels zo geweest zijn (Bruidshuis Ellen vs Pierre Yves). Had wel de ervaring dat de accesoires bij PY dan duurder waren (zoals sluier ed)
Veel plezier met het passen van de jurken! :)
Ik trouw 5 juni 2010 in een Pronovias van 1400 euro!

Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik24-4-2010 21:26:11

Liesbet, geweldige datum om te trouwen !! Mijn verjaardag :-D

syl
10-9-2010
 Meld misbruik26-4-2010 22:41:00

Hallo :)

Zelf heb ik ook een hele mooie jurk van Pronovias en ik ben maar 900 euro kwijt. Ik heb alle soorten en diverse prijsklassen gepast, maar mijn oog viel op deze jurk.
Ik wist al stiekem, dat ik niet in het wit wilde trouwen, dus is het een avondjurk van pronovias geworden. Ik zou zeggen neem maar eens een kijkje bij hun avondjurken, mocht je misschien in een andere kleur willen trouwen..:). Veel plezier.
Ik kan haast niet wachten op mijn 2de x passen..:)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info