Nu Online
Momenteel zijn er 657 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Catastrofale zoektocht naar schoenen...

23-4-2010 19:03:25
Hallo bruidjes,

hoe ging dat bij jullie om schoenen te vinden?
Ik ben net terug van twee dag die ik uittrok voor juiste schoenen te vinden, tevergeefs! Héél Antwerpen wel afgezocht, van Centraal-Station tot voorbij de Meir, alle zijstraatjes daaromheen, elk complex binnen geweest, ook al wist ik bij voorbaat dat ik van kale reis zou terugkomen.
Mijn conclusie: voornemen om het met goedkopere schoenen te stellen die dan maar geen echte trouwschoenen zijn, is mislukt...

Nochtans waren eisen niet uitgebreid in aantal: het moest gewoon wit zijn, geen te hoge hak en niet te veel bling bling...
Toch was er altijd wat... geen maat 41 meer, te krap vanvoor (heb blijkbaar wat brede voeten vooraan, ni handig met die afrondingen of spitse tippen), de kleur stak af tegenover mijn staaltje stof, te hoge hak waarmee ik gegarandeerd zou vallen, ...

't Is absurd, maar voor 't eerst begint stress parten te spelen, traantjes kan ik nog maar NET ophouden. Dit wil zeggen dat ik dus toch naar speciaalzaak zal moeten gaan om daar dan wellicht meer dan 120 EUR te moeten spenderen voor schoenen die'k maar één keer in m'n leven draag, anderzijds... dat is met je trouwkleed niet anders, toch heb ik het er moeilijker mee bij schoenen.

Ach, weet niet goed wat er nu allemaal in mij omgaat... ben ik onredelijk en moet ik me er gewoon overheen zetten en dan maar grotere smak geld neerleggen op tafel? Of dan toch maar 'n schoen die qua kleur misschien niet dat is of "leren" op hakken lopen?

Kathleen
24-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 951

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik23-4-2010 19:05:10

heb je al gekeken in de collectie van Elsa coloured shoes?
die kan je daarna laten kleuren in het gewenste kleur en dan zit er meer kan in dat je die afdraagt
ze hebben een grote collectie van deze in Roeselare, maar denk in de regio antwerpen ook wel enkele

groetjes
eva

stefanie
26-6-2010
 Meld misbruik23-4-2010 19:23:27

hey,

ik heb mijn schoenen gevonden in Torfs. Geen echte trouwschoenen maar ideaal voor op mijn kleed. Heel veel keuze en mooie schoenen. Misschien eens de moeite om te gaan bekijken.

groetjes,
Stefanie

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik23-4-2010 19:59:52

Dat verven is naar 't schijnt geen groots succes, of is dat 'n fabeltje?
Heb twee Torfs'n gehad, zoals reeds gezegd, van Centraal-Station tot voorbij Groenplaats, daar zitten zowat alle ketens die je hebt: Avance, Ken Fashion, Eram, ...;

liesbeth
21-8-2010
 Meld misbruik23-4-2010 20:15:46

Bij La Bottega in Hasselt hebben ze heel veel schoenen, maar ze zijn meestal niet zo goedkoop (gem +/- €100) Op hun site kan je al heel veel schoenen bekijken.
Zelf draag ik een korte jurk (ivoor) en heb gekozen voor oker kleurige schoenen. Zo heb ik een leuk maar niet super opvallend kleuraccent en kan ik m'n schoenen achteraf nog dragen. (ben nu nog op zoek naar andere accecoires in dezelfde kleur zodat het wel een geheel wordt)

nog veel succes met je zoektocht!

Piepke
28-8-2010
 Meld misbruik23-4-2010 20:17:17

Ik was ook wanhopig op zoek naar schoenen, maarrrr ik heb ze vandaag gevonden!
Dus er is nog hoop...Ik heb de mijne gevonden bij Timmers in Zonhoven en Maasmechelen (Limburg). Was eerst naar Zonhoven gegaan daar hadden ze de ideale schoenen voor mij maar ze waren net iets te klein, in hun 2de winkel in Maasmechelen was er nog een maat groter en dan ben ik maar gewoon naar daar gereden. De mijne zijn vrij simpel, gewoon een pump, hakje van 4 à 5 cm, geen spitse punt (meeste trouwchoenen zijn zo en dat vind ik vreselijk), kleur is gebroken wit, ecruachtig omdat mijn kleed ook niet spierwit is.
Prijs = 130 euro maar 't zijn wel schoenen die ik achteraf ook nog aandoe hoor!

Van Loock in Zandhoven eens proberen anders??

Enfin nog veel succes!!

Piepke
28/08/2010

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik23-4-2010 20:43:04

Hallo

Van Loock in zandhoven heeft ook een hele grote collectie. Zowel echte trouwschoenen als gewone schoenen. De prijs zit natuurlijk wel wat hoger dan Torfs, Avance,...

Een vriendin van mij had vrij witte trouwschoenen onder een wit kleedje, zij draagt deze in de zomer nog onder een fris rokje en het misstaat niet hoor. Tenzij je echt van die blinkende schoenen neemt denk ik dat je de meeste trouwschoenen zo ook nog wel kan dragen.

Heel veel succes nog...

Groetjes
Annelies

Mila
5-6-2010
 Meld misbruik23-4-2010 21:14:19

Het eerste paar dat ik aangedaan heb, heb ik gekocht.
Maar het zijn dan ook echte trouwschoenen, dusja.
Heb een kwartier in de winkel geweest.

Liesbeth
24-4-2010
 Meld misbruik24-4-2010 6:24:41

Hey Kathleen,

Niet panikeren, je zal wel schoenen vinden.
Ik heb ook brede voeten, maat 40-41 en heb ook een elegante schoen gevonden.

Ik heb mijn trouwschoenen (het zijn gewoon witte schoenen met klein hakje) gekocht bij BENT (www.bent.be), maat 40. Ze zijn van het merk Marco Tozzi (www.marcotozzi.com) en kostten nog geen 50 €. Ze hadden dit paar ook in maat 41
artikelnummer: 2-24500-24-100.

Het merk Rieker staat ook bekend om zijn comfortschoenen of misschien kan je opteren voor open schoenen of sandalen, aangezien je in volle zomer trouwt?

Succes! en niet vergeten je schoenen in te lopen voor het feest, tip van mijn mama.

Sylvia
18-9-2010
 Meld misbruik24-4-2010 9:42:12

Hallo

Kijk eens op de site dressed by jill (www.dressedbyjill.nl) Daar hebben ze allerlei schoenen aan een redelijke prijs vanaf 55 euro.
Van Antwerpen is het één uurtje rijden naar de winkel in Utrecht. Ze bestellen de schoenen die je wil passen.
Ik heb er bv 4 besteld die ik binnenkort in mijn maat ga passen. Daarna kies ik dewelke ik wil nemen.

succes.

groetjes

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik24-4-2010 14:12:57

wij hebben onze schoenen van Tsjari in Breda, even rijden maar hebben nu allebei schoenen die zitten als pantoffels en mooi zijn. Daarna kunnen we ze ook verder dragen, wat de prijs (150 euro) wat draaglijker maakt. Mijn mama heeft maat 42 en heeft haar schoenen ook daar gekocht!
Karolien haar schoenen zijn geverfd en zijn prachtig! Heb eigenlijk nog geen andere reacties gehoord van mensen die hun schoenen hebben laten verven?

Groetjes!

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik24-4-2010 23:28:53

Hartelijk dank allemaal voor de tips, ik ga ze allemaal één voor één nagaan, absoluut! Had op m'n Facebook ook wat van gezegd, schrok van het grote aantal reacties, blijkbaar is 't 'n herkenbaar probleem, maar ze hebben toch dat ene paar allemaal gevonden, dus ik trek me daar ook aan op. Ook het prijskaartje speelt me niet zo'n parten meer, voornaamste is toch het draagcomfort en dat jouw schoen helemaal is zoals je wilt, dan mag 't wel eens meer kosten. Wat is dat ook op 'n héél mensenleven hé, je trouwt maar één keer. Maar nogmaals, thx ladies!!! (Ook dat verven ga'k wat meer research over

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik25-4-2010 13:29:07

Hey,
Ik had ook moeite met het vinden van de "juiste" schoenen, heb uiteindelijk ne gebroken witte pump gekocht, waren niet goedkoop maar ze zitten goed en ik draag vaak pumps onder een jeans of een kleedje dus ik ben er zeker van dat ik ze nog ga afdragen.

Groetjes

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik26-4-2010 23:30:30

Hey Kathleen,

ik heb heel moeilijke voeten (steunzolen, voeten zwellen op de in de zomer). Ik ben naar Van Loock gegaan, en na het passen van 5 paar schoenen dacht ik echt: amai, als dit het wordt ga ik gewoon op birckenstocks of blote voeten. Alles knelde, was lelijk, of ik kon er niet op lopen.
Maar uiteindelijk kwamen ze met een heel leuke zomerschoen af, een die van voor ook wat kan uitrekken (m'n voetjes kunnen heerlijk gaan zwellen), een laag hakje en voor 100€. En ze staan ook leuk onder een jeans of een rokje, dus ik kan ze afdragen in de zomer :-)

Misschien toch eens daar gaan kijken? Je krijgt een verkoopster toegewezen die zich helemaal aan jouw voeten werpt ;-) en die op en neer blijft lopen met schoendozen tot jij je keuze hebt gevonden.

Hoop dat je snel iets vindt! Succes!

Sofie
21-8-2010
 Meld misbruik8-5-2010 18:34:12

fiogf49gjkf0d
Hi,

Vandaag schoenen gaan kopen bij Van Loock in Zandhoven, ik heb namelijk nogal een brede voet en deze zaten echt zalig goed, ik heb er wel 147 euro voor betaald maar al zijn het echte trouw schoenen ik zag laatst een vriendin van mij op een doopfeest met haar trouw schoenen aan en ik vond het niet misplaatst.

Groetjes

Sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...