Nu Online
Momenteel zijn er 113 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleedjes voor ons bruidskindjes

24-4-2010 19:56:11
Hallo,
Wij trouwen in juli, Ik ben volop aan het zoeken achter kleren voor ons kindjes 2/3j & 4/5 j,
ik heb al op veel verschillende plaatsen weest gaan zien, a-mode- JBC- C&A - verschillende boetiekjes - en nog veel meer...
Maar echt niets meer te vinden....
Nu ik heb mooie bruidskleedjes gezien waar ik mijn trouwkleed gekocht heb maar ik vind het persoonlijk veel geld voor die ene dag en ze kunnen het niet doordragen.
Het is niet dat het niets mag kosten maar liever iets dat ze kunnen doordragen, maar zeer graag in zn prinsessenstijl,
vb: frulletjes - lintjes - laagjes - enzo. En graag zo dicht mogelijk passend of gelijk gekleed iemand een idee???
Graag regio Brugge - Oostende - Diksmuide - Roeselare - eventueel Gent

suggesties?
Dank u !!!

Joska
23-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 720

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik24-4-2010 21:47:43

Ken je www.humpiedump.nl ? Ze zitten in Nederland maar je kan bestellen via de website ; dààr hebben ze zulke kleertjes voor een heel schappelijk prijsje. Er wordt mooi op tijd geleverd en je hebt kleding van goede kwaliteit. Echt een aanrader.

Joska
23-7-2010
 Meld misbruik24-4-2010 22:34:12

Hallo Fredie,
Ja had al die site eens tegen gekomen. Maar vind da zo riskant, zie dat het niet past? of toch niet dat is als op de foto geweest..
Moest het voor een gewoon kleedje zijn ok, maar voor de trouw moet da toch in orde zijn è.. heb jij de kleren daar gekocht? of ander ervaring mee?

Mila
5-6-2010
 Meld misbruik25-4-2010 10:22:52

Je kan altijd eens kijken bij Alfabri in Beveren Leie.
Ze verkopen daar comuniekledij en gewone kledij voor kinderen.
Stockverkoopprijzen.

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik25-4-2010 12:04:02

Joska,

bij ons was alles perfect in orde qua grootte & kwaliteit. Vorig jaar hebben daar verschillende bruidjes van dit forum kleertjes besteld (zo leerde ik zelf de site kennen). Als je echt zeker wil zijn dat het niet te groot/klein is, maak er dan eventueel een daguitstap van naar Spijkenisse (is niet zo ver). De kleertjes zijn zoals op de foto's maar toch mooier in 't echt, vind ik :o))

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik25-4-2010 14:08:59

hey, wij kopen de kleertjes bij premaman, niet duur en kunnen ze daarna nog doordragen. Je kan via internet bestellen maar ook naar de winkel gaan, ik vermoed dat er in west-vlaanderen ook wel wat premamans zullen zijn.

Groetjes!

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik25-4-2010 16:36:33

mss kan je eens rond kijken op kapaza of andere tweedehandssite's mss vind je daar wel echte prinsessenkledij tegen een meer schappelijkere prijs

Marian
8-5-2010
 Meld misbruik26-4-2010 7:50:02

Ja, ik heb gezien dat ze bij premaman mooie kledij hebben en helemaal niet duur. Ik heb zo'n 60 euro per kind uitgegeven en bij premaman heb je een hele outfit voor de helft van de prijs.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...