Terug naar overzicht
Ken je www.humpiedump.nl ? Ze zitten in Nederland maar je kan bestellen via de website ; dààr hebben ze zulke kleertjes voor een heel schappelijk prijsje. Er wordt mooi op tijd geleverd en je hebt kleding van goede kwaliteit. Echt een aanrader.
Hallo Fredie, Ja had al die site eens tegen gekomen. Maar vind da zo riskant, zie dat het niet past? of toch niet dat is als op de foto geweest.. Moest het voor een gewoon kleedje zijn ok, maar voor de trouw moet da toch in orde zijn è.. heb jij de kleren daar gekocht? of ander ervaring mee?
Je kan altijd eens kijken bij Alfabri in Beveren Leie. Ze verkopen daar comuniekledij en gewone kledij voor kinderen. Stockverkoopprijzen.
Joska, bij ons was alles perfect in orde qua grootte & kwaliteit. Vorig jaar hebben daar verschillende bruidjes van dit forum kleertjes besteld (zo leerde ik zelf de site kennen). Als je echt zeker wil zijn dat het niet te groot/klein is, maak er dan eventueel een daguitstap van naar Spijkenisse (is niet zo ver). De kleertjes zijn zoals op de foto's maar toch mooier in 't echt, vind ik :o))
hey, wij kopen de kleertjes bij premaman, niet duur en kunnen ze daarna nog doordragen. Je kan via internet bestellen maar ook naar de winkel gaan, ik vermoed dat er in west-vlaanderen ook wel wat premamans zullen zijn. Groetjes!
mss kan je eens rond kijken op kapaza of andere tweedehandssite's mss vind je daar wel echte prinsessenkledij tegen een meer schappelijkere prijs
Ja, ik heb gezien dat ze bij premaman mooie kledij hebben en helemaal niet duur. Ik heb zo'n 60 euro per kind uitgegeven en bij premaman heb je een hele outfit voor de helft van de prijs.