Terug naar overzicht
Hey! Ik weet niet van waar je bent, maar je kan misschien inspiratie gaan opdoen bij OllekeBolleke. Bij ons in Gent is er 1, maar in Aalst, Leuven, Mechelen enzovoort enzoverder is er ook 1! http://www.ollekebolleke.eu/
poepegatjes (dit zijn de kersjes die jij noemt denk ik) dracula tanden veters (rood,bruin,groen) zure matten negerinnetetten (van die melow-cakes achtige dingen) smoeletrekkers (zéér zure bollen) veel succes nog! groetjes
Lange Jannen! Maar ik denk dat je er al meer dan genoeg hebt, hoor! Of heb jij zoveel tafels?
Hoi -Nonnevodden, maar das hetzelfde als die poepegatjes ;-) hihi, leuk! -perzikjes, die 2 kleurige gesuikerde -violetjes, die harde paarse boemetjes -in Nederland vind je allerlei soorten drop in de meest grappige vormen & namen! -bananas (gesuikerd) -die gekleurde bolletjes zijn leuk! Hoe heten die nu weer..? Mmm...ik krijg zin om te snoepen! Groetjes, Jessica
hoe ga je dat presenteren? Ga je dat gewoon in potjes zetten of hoe doe je dat dan?
In glazen schaaltjes waarschijnlijk op tafel plaatsen en ook een bordje op tafel zetten met de naam van het snoepje, zodat ze zien aan welke tafel ze moeten zitten. En dan kaartjes maken met hun naam op en de tafelnaam he :-) Ik kon anders niet direct op iets anders komen voor m'n tafelnamen.