Terug naar overzicht
Hoi, Mijn kleedje is een halter (ook vrij diep decolté) , die is ook afgewerkt met pareltjes enzo... Ik doe geen halsketting aan omdat er in men kleed al genoeg detail zit bovenaan. Ik ga alleen oorbellen dragen, maar dat is natuurlijk ieder zijn ding. Groetjes Dorien
Hallo! Ik had ook een heel diep décolleté bij mijn trouwjurk (Hamlet - Pronovias - collectie 2009). Ik had gekozen voor een dunne halsband met lang hangertje van Swarovski. Gewoon doen waar jij je het beste bij voelt! Ik denk dat hetgeen de verkoopster voorstelt heel mooi zal zijn, maar als je niet gewoon bent grote juwelen te dragen voel je je mss beter bij iets kleiners. Gewoon je hart volgen en doen wat jij denkt dat het mooiste voor jou is! Veel succes nog! Geniet nog van je voorbereidingen! Groetjes Katrien 312 dagen getrouwd!
Hallo net zoals bij Dorien hierboven heb ik ook een halterjurk met décolleté. Ik heb een vrij eenvoudige ketting met strass-steentjes, in een V-vorm. Ik heb ze al op mijn kleed aangedaan en past erbij, maar kan evengoed zijn dat ik ze de dag zelf niet draag. Ik zie wel wat ik die dag het mooist vind, met of zonder. Ik heb mijn juwelen bij de juwelier gekocht ipv in de bruidswinkel, dus ik was ook niet zeker of het ging passen bij mijn kleed, tot vorige week bij mijn eerste pas. Ik begrijp dus dat je niet meer zeker bent. Maar ik zou me niet teveel zorgen maken, je eerste keuze blijkt meestal wel goed te zijn. Of je kan eventueel aan de winkel waar je je jurk besteld hebt, je probleem voorleggen en vragen of je het pasmodel nog eens mag komen passen, met je juwelen bij. groetjes Els
Hallo, ik had juist dezelfde probleem ik had een ketting, oorbellen ,... gezien naar mijn goesting maar ik wist niet zeker of het bij mijn kleed zou passen. Ik heb dan afgesproken met de mevrouw van de winkel dat ik de juwelen zou betalen en dat ik dezelfde week nog zou terugkomen en ruilen als ze niet goed waren. Mijn eerste pas is in augustus maar ik heb naar Cermo (in Turnhout) gebeld en ik ben daar langs geweest om mijn kleedje (toon model) nog eens aan te doen met de juwelen. Ik had geluk alles paste perfect samen