Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pppffft twijfel twijfel... goede keuze gemaakt?

27-4-2010 15:52:26
Hey mede-bruidjes!

Moet toch effe wat twijfels kwijt over de accessoires die ik verleden weekend heb gekocht.
Ik was verleden weekend in Brussel binnegestapt bij DYone (zeer vriendelijk) omdat ik op zoek was naar schoenene. Dat hadden ze niet maar van t een kwam t ander en ben ik beginnen kettingkjes en armbandjes passen. Deze waren een pak goedkoper dan die in de winkel waar mijn jurk vandaan komt.

Mijn kleed heeft een redelijk decolté (model sweethart) en is bezet met wat pareltjes en kant. De verkoopster stelde voor om een ketting te dragen die uit verschillende laagkjes bestaat van fijne draad met kleine pareltjes en swarovsji's. Volgens haar zou dat mooi aankleden omdat het anders nogal een 'bloot' kleed is (dunne spaghettibandjes). We hebben geprobeerd de snit van het kleed na te bootsen en dat leek wel goed, maar nu ben ik aan het twijfelen?!? Gaat het wel mooi zijn? Gaat het niet te 'veel' zijn? Gaat het er niet 'over' zijn? aaarrggghh Probleem is dat ik pas in augustus mijn eerste pas heb en ik daarvoor niet ga weten of het er mooi bij past!

Zijn er nog bruidjes die een vergelijkbare halsuitsnijding hebben? Wat voor juwelen dragen jullie?

groetjes!!

marijke
30-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 737

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik27-4-2010 16:07:17

Hoi,

Mijn kleedje is een halter (ook vrij diep decolté) , die is ook afgewerkt met pareltjes enzo...
Ik doe geen halsketting aan omdat er in men kleed al genoeg detail zit bovenaan. Ik ga alleen oorbellen dragen, maar dat is natuurlijk ieder zijn ding.

Groetjes Dorien

Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik27-4-2010 16:27:12

Hallo!

Ik had ook een heel diep décolleté bij mijn trouwjurk (Hamlet - Pronovias - collectie 2009). Ik had gekozen voor een dunne halsband met lang hangertje van Swarovski. Gewoon doen waar jij je het beste bij voelt! Ik denk dat hetgeen de verkoopster voorstelt heel mooi zal zijn, maar als je niet gewoon bent grote juwelen te dragen voel je je mss beter bij iets kleiners. Gewoon je hart volgen en doen wat jij denkt dat het mooiste voor jou is!

Veel succes nog! Geniet nog van je voorbereidingen!

Groetjes
Katrien
312 dagen getrouwd!

Els
29-5-2010
 Meld misbruik27-4-2010 16:27:30

Hallo

net zoals bij Dorien hierboven heb ik ook een halterjurk met décolleté. Ik heb een vrij eenvoudige ketting met strass-steentjes, in een V-vorm. Ik heb ze al op mijn kleed aangedaan en past erbij, maar kan evengoed zijn dat ik ze de dag zelf niet draag. Ik zie wel wat ik die dag het mooist vind, met of zonder.

Ik heb mijn juwelen bij de juwelier gekocht ipv in de bruidswinkel, dus ik was ook niet zeker of het ging passen bij mijn kleed, tot vorige week bij mijn eerste pas. Ik begrijp dus dat je niet meer zeker bent. Maar ik zou me niet teveel zorgen maken, je eerste keuze blijkt meestal wel goed te zijn.

Of je kan eventueel aan de winkel waar je je jurk besteld hebt, je probleem voorleggen en vragen of je het pasmodel nog eens mag komen passen, met je juwelen bij.

groetjes
Els

vanessa
17-9-2010
 Meld misbruik27-4-2010 20:56:21

Hallo,

ik had juist dezelfde probleem ik had een ketting, oorbellen ,... gezien naar mijn goesting maar ik wist niet zeker of het bij mijn kleed zou passen. Ik heb dan afgesproken met de mevrouw van de winkel dat ik de juwelen zou betalen en dat ik dezelfde week nog zou terugkomen en ruilen als ze niet goed waren. Mijn eerste pas is in augustus maar ik heb naar Cermo (in Turnhout) gebeld en ik ben daar langs geweest om mijn kleedje (toon model) nog eens aan te doen met de juwelen. Ik had geluk alles paste perfect samen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info