TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nathalie
2-7-2010
|
27-4-2010 17:01:02
Hallo,
Wij hebben ons feest in ten boogaerde in kortemark.Wel zeer mooi van zaal en eten schijnt ook zeer goed te zijn!
|
|
Friedl
2-7-2010
|
27-4-2010 18:02:57
Wij geven ons feest in 't Gravenhof ! Ziet er goed uit, in elk geval. Dat is toch mijn indruk :-) (En wat grappig, we trouwen hier alledrie op 2 juli)
|
|
Stefanie
27-8-2010
|
27-4-2010 18:36:55
Dag naamgenootje!
Wij hebben gekozen voor 't Gravenhof, beetje lounge-achtig qua stijl, echt mooi, ook zeer vriendelijke ontvangst! Wij zijn fan , ook alleen nog maar positieve dingen over gehoord.
|
|
Tine
31-7-2010
|
27-4-2010 18:45:06
Wij doen onze trouw in de Schaapsdreef in Lichtervelde! Tot nu toe zijn we heel tevreden! Ze zijn er heel vriendelijk. We hebben er mogen gaan proeven met beide onze ouders. Het was heel lekker. En ik vind het een romantische plaats om te trouwen ;-)
|
|
Brecht
2-7-2011
|
27-4-2010 20:45:18
Ik ben de verloofde van Stefanie, zonet de eerste zaal bezocht, en eerste indruk was ook niet slecht. Denotter in Zedelgem! Heel vriendelijk persoon, totaal niet opdringerig! 1 nadeel voor ons, de ligging is wat buiten de regio die wij verkozen. Nochtans héél mooie inrichting, blijkbaar zeer betaalbaar, alles is bespreekbaar. Kan het iedereen aanraden om daar toch ook te informeren!
Nu op naar de volgende zaal8
|
|
Rommy
10-7-2010
|
27-4-2010 21:18:01
Hi Stefanie
Wij trouwen op 10 juli in Huyze De Baere te Maldegem. Een mooie klassieke feestzaal met een prachtige tuin. De eigenaars zijn ook ontzettend behulpzaam en klantvriendelijk.
Vriendelijke groeten
Rommy
|
|
Lien
2-7-2011
|
27-4-2010 22:17:24
Hallo!
Wij geven ons feest in domein de Vossenberg in Hooglede. Ik zie wel dat wij blijkbaar op dezelfde dag trouwen maar ze hebben daar wel 2 zalen. Wij zijn alvast heel enthousiast!
Groetjes
Lien
|
|
isabel
23-10-2010
|
27-4-2010 23:30:54
En wij kozen ook voor het Gravenhof :D
|
|
Bieke
2-9-2011
|
28-4-2010 8:33:04
wij trouwen in Ten Boogaerde, maar ik vrees of die nog vrij zullen zijn op 2 juli 2011. Wij hadden in januari de laatste vrijdag (zaterdag was al niet meer mogelijk) van september. Mijn neefje is vorige maand in 't Gravenhof getrouwd, leuk is daar de mogelijkheid om te blijven slapen, het is wel iets duurder. Ik vond wel dat hun receptie een beetje in 't 100 liep. Bij Huyze De Baere in Maldegem zijn we absoluut niet goed ontvangen geweest, we zijn niet ontvangen geweest, ze hebben ons 3 kwartier laten wachten en toen zijn we zelf opgestapt. Ter Eeste ben ik twee jaar geleden geweest dat was echt leuk, receptie tussen de vaten enzo... Misschien kan je voor je openingsdans iedereen rond de dansvloer laten staan met zo kleine vuurwerkstokjes? Geeft zeker een intiem gevoel en levert mooie foto's op... Alvast veel succes met de zoektocht! Groetje, Bieke
|
|
Philip
10-9-2010
|
28-4-2010 9:13:21
Haykes,
wij trouwen in Huis van Wonterghem in Kuurne, dat is wel een eindje verder.
Maar eerst hadden we bijna Park Rodenbach genomen.
Uiteindelijk toch besloten om deze zaal niet te nemen, want je moet 100% op voorhand betalen: de vrijdag voor het feest (als het een zaterdag is natuurlijk) moet alles betaald worden. En dan zeggen ze: 'hier werken we volledig met forfaits, zo weet je perfect wat de kostprijs zal zijn' Achteraf wist ik wel waarom ze met forfaits werken: dan kunnen we alles perfect op voorhand berekenen en aanrekenen.
Nee, mijn vertrouwen in Park Rodenbach was helemaal weg.
Een voorschot van 500 à 1000 euro moet je overal betalen,
sommige zalen vragen dan ook 1/3de van de kostprijs een 3-tal weken op voorhand te betalen, daar zou ik wel mee instemmen, maar 100 % op voorhand betalen, dat vind ik geen manier van zaken doen!
We zijn ook naar Ter Eeste geweest. Heel mooie zaal, heel apart met die vaten enzo.
Ik vond het positief dat de brouwerij mocht gebruikt worden om trouwfoto's te nemen, is ideaal in geval van regen ofzo... Negatief vond ik dan weer dat de forfait voor het avondfeest (drank) maar tot 2h 's nachts was... Vanaf dan moet er bijbetaald worden... Dus dat maakt dat die zaal toch wel duurder uitvalt dan andere zalen...
Van het eten en de service en dergelijke heb ik nog niet veel slechte dingen gehoord...
De dansvloer ligt inderdaad helemaal vooraan op een verhoog.
Zo slecht is dat toch niet vind ik, de oudere mensen kunnen dan verst van al zitten, ver van de luide muziek enzo...
Voila, tot daar mijn korte uiteenzetting!
Veel succes met de zoektocht!
Groetjes
|
|
MELANIE
20-5-2011
|
28-4-2010 9:45:04
Wij gaan ons feest geven in Salons Denotter, heb er een supergoed gevoel bij! Helemaal niet gedwongen en idd alles is bespreekbaar!
|
|
Tine
7-8-2010
|
28-4-2010 15:13:55
Hoi, ik weet niet hoe ruim voor jou de regio Roeselare-Brugge is, maar wij geven ons feest in Hof ter Molen in Leke (dichtbij Diksmuide). Een zeer recente zaal, en we zijn er tot nu toe heel content van. Qua prijs zitten ze denk ik in het gemiddelde, al kan ik niet goed vergelijken want we hebben zowat geen andere zalen bezocht. In Ter Eeste ben ik ook eens naar een feest gegaan. Wij zaten inderdaad tussen de tonnen, en hebben daardoor heel wat gemist van speeches en zo. Na het eten werd ons dan verzocht al ons gerief te nemen en naar de "hoofdzaal" te gaan. De deuren werden gesloten, en voor de rest van de avond/nacht konden wij nergens meer zitten. Ik vond dit persoonlijk niet zo geslaagd, maar dat is iets wat je zelf moet beslissen. Het hangt er zeker ook vanaf hoeveel volk je uitnodigt. Zo, ik hoop dat ik je toch een beetje heb kunnen helpen!
|
|
Astrid
20-8-2010
|
28-4-2010 22:22:02
Hey,
Wij trouwen dit jaar op 20 augustus en hebben gekozen voor Maelstede in Kuurne (huis van wonterghem) zijn tot nu heel tevreden en hebben een heel goed gevoel bij deze zaal. Je zal er wel vlug moeten bij zijn om een zaal te reserveren want die zijn allemaal vlug weg. Het fabriekspand in Roeselare is ook prachtig eens het aangekleed is maar dan moet je zelf op zoek gaan naar een traiteur maar echt prachtige zaal, iets duurder wel.
Veel succes met jullie zoektocht
groetjes
astrid
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|