TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
28-4-2010 20:52:24
Hangt van jouw soort borsten, jouw soort kleed af :)
Wij dragen ook allebei geen bh onder ons kleed, ondanks (zeer) grote boezem...
Als je toch kiest voor een bh onder een bustier, let er dan zeker op dat als je gaat zitten, je borsten niet uit je kleed vallen doordat ze omhoog geduwd worden. Heb dat echt al regelmatig gezien en is echt jammer... Ook als je bh in je kleed gemaakt wordt kan je dit voorhebben, dus opletten daarmee...
Wat zeggen ze in de winkel?
Groetjes,
Kristien
|
|
Jennifer
30-7-2010
|
28-4-2010 21:16:24
ik heb ook een bustier kleed en gebruik hierin een plakbh.. heb nogthans geen grote cub, ma voel me daar gewoon beter bij. Maar je moet doen waar je je goed bij voelt xxx
|
|
Hannelore
7-8-2010
|
28-4-2010 21:41:48
Ik heb ook geen bh nodig in m'n kleed en heb nochtans een E-cup. In de deftige bruidswinkels kunnen ze u daar zeker goed in adviseren. Ben eiglijk wel blij da'k er geen nodig heb, da is al 1 zorg minder:-)
|
|
eline
20-5-2011
|
28-4-2010 22:43:46
Bedankt voor de reacties. Ik heb ook geen nood aan een bh, want ze zitten lekker stevig in de bustier :) Kzou toch lingerie willen kopen, al is't maar voor de huwelijksnacht :)
doei
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
29-4-2010 8:50:13
Ik voel me toch ni comfortabel zonder, ook al moet 't niet met m'n kleed, ook ben ik ni zo rijkelijk bedeeld. Denk da'k voor zo'n plakdinges ga gaan of eentje die der toch nog onder pas...
|
|
Katrien
15-5-2010
|
29-4-2010 9:15:00
Voor mij was het ook niet nodig maar heb er toch eentje. Heb maar een B cup maar voelde me echt niet op men gemak zonder. Het is een heel eenvoudige, geen push - up of zoiets en voel er mij toch echt meer mee op men gemak. Zien wat je zelf het best vind!
Groetjes Katrien
|
|
Véronique
31-7-2009
|
29-4-2010 11:19:46
Als ik nu mijn bruidslingerie nog eens aantrek (gewoon onder andere kledij, natuurlijk), geeft dat toch nog een 'speciaal gevoel'. Ik zou het jammer vinden moest ik enkel een slipje hebben... Dus ja, ik zou toch opteren om een setje te kopen!
|
|
Nathalie
17-7-2010
|
29-4-2010 15:14:53
Ik heb ook een BH, gewoon omdat ik niet zonder BH kan!
|
|
Sarah
28-8-2010
|
29-4-2010 17:11:06
Ik ga geen beha nemen, alles zit echt stevig in de bustier.
Wat ik wél ga doen, is een speciaal setje kopen voor mijn vriend te verrassen op onze huwelijksreis. Dan kan ik dat toch een beetje aanzien als mijn bruidslingerie :)
|
|
Lieve
26-6-2010
|
29-4-2010 20:19:36
Ik heb ook een bustier, maar omdat ik me echt heel erg ongemakkelijk voelde zonder bh, of met bh zonder bandjes, gaan ze er toch bandjes op zetten, en doe ik doorzichtige bandjes aan m'n bh. Die worden in een lusje bij de bandjes gedaan, zodat je ze helemaal niet ziet. En ik ben gelukkig met m'n bh! :-)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|