Terug naar overzicht
Hallo, Wij hadden dit op onze voorkant staan: Er zijn geen oren die zo eindeloos kunnen luisteren ik ken geen stem die zoveel lievigheid kan fluisteren er zijn geen handen die zo teder kunnen strelen geen mens waar ik zo graag mijn liefde mee wil delen. Cindy (bijna een jaar gelukkig getrouwd!)
Dag, Wij hadden een afsluiter op de achterkant van ons misboekje Kom je met een lach of heb je verdriet, heb je een reden of kom je zomaar, Je bent altijd welkom!! (dan ons adres) groetjes frida
Misschien deze? Ik zoek een woordeen heel nieuw woordeen woord dat niemand kentik zoek een woorddat zeggen wildat jij de liefste bent
En zelf overwegen we nog deze: Nooit zal ikmet zo weinig woordenzo veel kunnen zeggenals met deze eneJA
Wij hadden vooraan in ons misboekje dit tekstje staan: Ons ja is een ja. Ons ja is geen ... ja maar. Ons ja is geen ... misschien, niet afhankelijk van de omstandigheden. Geen proberen. Ons ja is geen ... nu ja. Ons ja is een ja tegen elkaar, zoals we zijn en zoals we willen worden
Ons ja is een ja. Ons ja is geen ... ja maar. Ons ja is geen ... misschien,
Bedankt iedereen!