Terug naar overzicht
Hallo Inge, Bedoel je Salons van Dijck in Mechelen? daar hebben wij afgelopen zomer een trouwfeest gehad en dat was echt tot in de puntjes geregeld. Ook de reden waarom wij hebben gekozen voor het Koloniënpaleis in Tervuren wat ook van Huis van Dijck is. Dus zeker de moeite hoor! wij hadden een pendeldienst van en naar het hotel om het half uur konden wij naar het hotel vertrekken. veel succes Nathalie
Heb er twee jaar geleden een feest meegemaakt. Het koppel had gekozen voor een tapastafel en een fritkraampje. Van de tapas heb ik niet kunnen proeven en de fritjes waren lekker. De busjes reden idd vlot op en neer, niets op aan te merken! Ook de bediening voor de drank ging vlot, hebben niet gemankeerd die avond. Ze zijn naar zeggen ook best wel gemakkelijk in wat je wilt. Onze vrienden hebben toen een diner gegeven voor 30 man en om 20.00 kwamen alle gasten aan voor receptie en dansfeest. Goede keuze!
ik ben er een paar jaar geleden eens naar een galabal (met diner) geweest. lekker eten en een heel erg mooie zaal! alles werd goed verzorgd en aangekleed, de presentatie van het dessertbuffet was magnifiek en het buffet zelf lekker en uitgebreid. mijn vriend heeft dat bal toen mee georganiseerd. het busje rijdt inderdaad vlot op en neer en dit heel de avond als je wilt. ze hebben vooraan ook een gezellige receptieruimte. schijnt is er ook een terras of tuin ofzo maar die hebben wij toen niet gezien omdat het laat 's avonds in de winter was. de reden waarom wij nu niet meer opnieuw zijn gaan kijken toen we een zaal zochten is de huurprijs. ik weet niet hoe het nu zit maar toen bedroeg die 2000 euro.
Wij huren de zaal voor 500 euro, maar het hele boekje is wel btw exclusief. Tellen en hertellen dus. bedankt voor jullie reacties allemaal, zo zijn we zeker dat we toch waar krijgen voor onze centjes he :)
Hoi Inge, Ik trouw daar binnen 43 dagen. Mijn ouders hebben er jaren geleden hun jubileum gevierd en toen was het gewoonweg af. Heb er dus ook niet lang over moeten nadenken. Prijzen zijn idd excl. BTW dat is wel ff slikken soms, want de goedkoopste zijn ze zeker niet maar... zeker waar voor je geld! Ik ben er echt gerust in!!