Terug naar overzicht
NEE!!!! Bijhouden! Ik heb met vrouwen van 'middelbare' leeftijd gesproken. (tantes, collega's,...) Diegene die hun kleed hebben weg gedaan hebben er allemaal spijt van. Sommige anderen (zoals mijn schoonmoeder) heeft haar kleed (met de leuke herinneringen) nog eens boven gehaald. Hang het desnoods in nen zak op zolder maar wegdoen nee! groetjes, Carolina
Ik denk toch ook dat ik het op zolder zal hangen (in het begin) en nadien een pop ofzo zoek om het op te hangen... desnoods maak ik er een grote 'globe' rond... Plaats genoeg in onze slaapkamer... Ik denk niet dat ik het weg zou kunnen doen. Natuurlijk heeft ieder zijn idee hierover... groeten, astridenbart110910.bruiloftsite.nl
Hé Petroeska, ik zit met net hetzelfde idee. M'n kleed hangt nu aan de kast, en ik vraag me toch ook af wat ik er nu mee moet. Maar ik krijg het nog niet over mijn hart om het al te verkopen! Het zal bij mij toch ook op zolder belanden denk ik
Hey, Ik ga na mijn trouw mijn kleed echt niet wegdoen. Ik heb heel mijn leven over mijn eigen trouwkleed gedroomd en ik ga het waarschijnlijk ook op een paspop hangen wanneer we ons eigen huis hebben! Groetjes,Edel