Nu Online
Momenteel zijn er 464 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwgebeuren ten einde :)

3-5-2010 15:40:20

Het is zover, het trouwgebeuren zit er helemaal op voor mij. Vandaag zaal gecontacteerd voor de laatste betaling en that it.
Ik moet wel zeggen, ik heb mij super geamuseerd, met de voorbereidingen , de trouwdag zelf, kortom met alles. Jammer dat alles zo rap voorbij gaat. Het enige waarmee ik nu wa miserie mee heb is om het geld terug af te geven hahhahahaha. Nee nee grapke.
Na enkele tegenslagen:
- eerst getuige die minnaar ging meebrengen( dan toch maar zus genomen) ,
- moeten trouwen voor de kerk ( toch maar gedaan voor men job, maar einde contract is toch in zicht en kmag ander werk
zoeken),
- teen gebroken.
heb ik van elk moment genoten. Ik dacht dat ik na mijn huwelijk in die bewuste " zwart gat" ging vallen, maar niets is minder waar. Ik heb nog energie genoeg om terug studies aan te vatten en voor naar men volgend project te gaan.
Aan de toekomstige bruidjes => geniet ervan met volle teugen want tgaat veel te rap voorbij en alvast een dikke proficiat
Aan de bruidjes die in hun wittebroodsweken zitten => proficiat
@t: de bruidjes die al reeds gehuwd zijn: wat doen jullie met jullie kleed. Ik zou dat van mij willen verkopen maar soms heb ik er mijn twijfels over ???
Groetjes Petroeska

Petroeska
16-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 359

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik3-5-2010 20:27:23

NEE!!!! Bijhouden! Ik heb met vrouwen van 'middelbare' leeftijd gesproken. (tantes, collega's,...) Diegene die hun kleed hebben weg gedaan hebben er allemaal spijt van.
Sommige anderen (zoals mijn schoonmoeder) heeft haar kleed (met de leuke herinneringen) nog eens boven gehaald. Hang het desnoods in nen zak op zolder maar wegdoen nee!

groetjes, Carolina

Astrid
11-9-2010
 Meld misbruik4-5-2010 9:56:00

Ik denk toch ook dat ik het op zolder zal hangen (in het begin) en nadien een pop ofzo zoek om het op te hangen... desnoods maak ik er een grote 'globe' rond... Plaats genoeg in onze slaapkamer... Ik denk niet dat ik het weg zou kunnen doen. Natuurlijk heeft ieder zijn idee hierover...
groeten,
astridenbart110910.bruiloftsite.nl

katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik4-5-2010 12:51:11

Hé Petroeska,

ik zit met net hetzelfde idee.
M'n kleed hangt nu aan de kast, en ik vraag me toch ook af wat ik er nu mee moet.
Maar ik krijg het nog niet over mijn hart om het al te verkopen! Het zal bij mij toch ook op zolder belanden denk ik

Edel
7-8-2010
 Meld misbruik5-5-2010 11:06:50

Hey,

Ik ga na mijn trouw mijn kleed echt niet wegdoen. Ik heb heel mijn leven over mijn eigen trouwkleed gedroomd en ik ga het waarschijnlijk ook op een paspop hangen wanneer we ons eigen huis hebben!

Groetjes,
Edel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...