Terug naar overzicht
Het hangt van winkel tot winkel af. Wij waren op voorhand al eens gaan horen. Ze hebben toen verteld wanneer best wel en en wanneer best niet. Niet echt een afspraak maar toch. Misschien is efkes bellen? groetjes, Carolina
Ik zou ook gaan voor afspraak, zoniet is kans groot da je er voor niets staat...
Op een zaterdag zou ik toch een afspraak maken hoor, risico is groot dat je anders twee uur moeten wachten...
Wij moesten een afspraak maken. Groetjes, Kathleen
Hey, Wij zijn op een zaterdag bij Labaere in Zottegem geweest zonder afspraak en wij zijn goed geholpen geweest. Ook bij De Cock Fashion in Wolvertem zijn op een zaterdag langsgeweest zonder afspraak. Bovendien namen ze echt de nodige tijd. Hangt inderdaad misschien af van winkel tot winkel, maar wij hebben nooit een afspraak gemaakt... Groetjes
hey! Ik vraag me af of je bij een "gewone" kostuumwinkel wel een afspraak moet maken? Als je natuurlijk wil gaan horen bij winkels waar ze kostuums op maat maken, zou ik wel zeker een afspraak maken. Brengt de site van de winkels waar je wil gaan kijken geen raad??? grtj
Hallo Wij moesten ook een afspraak maken en ik ben heel blij dat we dat gedaan hebben!Zaterdagmiddag is meestal zoiezo al drukker dan anders... Bij ons waren ze met 3 verkoopsters bezig en er stonden nog 4 koppels achter ons te wachten toen we naar buiten gingen... Ze behandelen maar één per één hé... Dus als er iemand voor zit die echt alles wil gaan beginnen passen.. Je bent veel gemakkelijker en minder gestresseerd als je kijkt voor een afspraak ! :-) Veel succes! Groetjes
Hoi, Wij zijn bij E&R in Beverlo gegaan en hebben een afspraak gemaakt. Moest niet echt van de verkoopster, maar zo staat er wel zeker iemand voor je klaar en dat bespaart je al heel veel stress! Groetjes Katrien