Terug naar overzicht
Is de luchthaven volledig gesloten? Gisteren heb ik alleen gehoord dat er gedeeltelijk gesloten zou worden maar niet voor vluchten van Engeland en Europa? Sorry, ik loop misschien nog achter
neen hoor, volledig !! jammer genoeg zijn alle vluchten voor vandaag gecancelled
idd, de luchthaven van Ierland is dicht heb ik gehoord. Kan je niet met trein en ferry gaan dan? Is mss wel iets duurder en wat langer onderweg, maar dan geraak je er toch (ik weet niet voor hoe lang jullie zouden gaan?)
Hoi Lien, Je bent zowiezo 24 uur onderweg en we zouden maar voor 4 dagen gaan ah er zijn wel ergere dingen in de wereld, dan zal ik onze uitnodigingen maar moeten opsturen, wel minder persoonlijk maar ze zullen het wel begrijpen :-)
ja, als je maar voor 4 dagen zou gaan is dat idd niet zo'n goed idee. Nu ja, ik ben er zeker van dat ze he wel begrijpen dat ze nu verstuurd worden ipv afgeleverd prachtig en supertof land trouwens he, Ierland
Katty, kan je je reisje niet even uitstellen? Is misschien niet zo leuk als je hierop ingesteld bent maar je hebt nog wel even tijd hè (bij ons zijn de uitnodigingen nog niet eens klaar ) Ik wil ook zo veel mogelijk uitnodigingen zelf gaan afgeven, is zeker leuker dan opsturen
Volgens de laatste berichten is de luchthaven weer open en ziet het er naar uit dat dit ook zo zal blijven, duimen maar !! (uitstellen is niet altijd gemakkelijk als je vliegtuigtickets betaald zijn en je vakantie gepland op het werk) Ik kijk er naar uit om na 9 maand ons Granny weer terug te zien !!
de luchthaven is weer open katty! prettige reis!
Danjewel Eva !! Ik zal er zeker van genieten