Terug naar overzicht
meestal kan een ceremoniemeester hier voor zorgen.als je er eentje hebt, misschien eens navragen?
Omdat we maar met 5-6 personen zijn hebben we besloten om dat geld voor iets anders te gebruiken. Maar ik weet dus totaal geen duivenmelker of wat dan ook zijn.
Hoi Wendy, in Heist en in Itegem zijn er enkele duivenmelkersverenigingen. Op't goor heb je een duivenmelkers die geregeld samenkomen, de exacte namen en gegevens ontsnappen mij maar als je wil vraag ik het eens verder na... In Itegem is er een café dicht aan de kerk van hallaar dat een duivenmelkersclublokaal ofzo is...
Ohja als je die gegevens eens wilt geven als je ze nog weet. Zou erg tof zijn! Alvast bedankt! ;-) Ps weten jullie mss ook iets ter vervanging van mijn openingsdans? Mijn bericht staat op het openingsdansforum. Merci! ^^
bij ceremoniemeester erwin in st-joris-winge het is 30 of 40 euro!grtjs jessie
is het ook 30-40 euro als die tot bij ons moet komen? Ik bedoel de prijs om van st-joris-winge naar heist op den berg. Erg bedankt iedereen!
Wij verhuren witte duiven in een mandje : 75 € (2 duiven) De duiven moeten bij ons afgehaald worden + het mandje terug gebracht worden. De Blauwvoet in Balen 014/82 98 60
Dat is dan al een probleem want wij hebben geen vervoer + we vinden het toch wel wat aan de dure kant hoor. Maar toch bedankt voor je reactie!