Nu Online
Momenteel zijn er 461 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellendag

5-5-2010 13:43:58
Hey allemaal,

mijn beste vriendin trouwt binnenkort en samen met enkele andere vriendinnen organiseren wij haar vrijgezellendag! Wij wilden graag iets doen rond het thema sprookjes, dus alle tips en ideeën omtrent opdrachtjes (niks buitensporig of grof, we willen het graag rustig houden op vraag van de aanstaande bruid...) zijn zeeeer welkom. Het gaat door op 26 juni, dus qua weer kan het natuurlijk alle kanten uit. Sowieso is er al een workshop gepland in Mechelen. Verder dachten we haar gewoon wat opdrachtjes te laten uitvoeren in Leuven (kwestie van de prijs wat te drukken) en daar dan 's avonds met de hele bende iets te eten en de beentjes nog eens los te gooien :)
Omdat niemand op zo'n dag graag bob wil zijn, vroeg ik me af of iemand van jullie eventueel ook tips heeft omtrent het vervoer. N busje met chauffeur ofzo, die ons dan van Leuven naar Mechelen brengt en terug. Het hoeft niets speciaals te zijn, maar we zijn wel met +-15 à 20 meiden. Of hoe zouden jullie dit organiseren?

Alvast heel erg bedankt voor de tips!

groetjes x

Annelore
19-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 465

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik5-5-2010 15:52:41

Wij hebben dit ook ooit eens gedaan en zijn toen naar de Efteling geweest.
Ons bruidje hadden we in een elfenkleed gestoken.
Nadien een nachtje geboekt in het hotel.
Maar ja, dit kost natuurlijk wel wat meer, maar is super leuk!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik6-5-2010 20:21:43

Haar verkleden in Roodkapje met een mandje waarin je allerlei attributen legt die ze nodig heeft voor opdrachtjes? Of die tips zijn over wat haar te wachten staat?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...