Terug naar overzicht
Alternatief voor naamkaartjes aan de tafel: koop van die kleine kerstballetjes, zet daar de namen op, (met een goud- of zilverstift) maak met een lintje een strikje door dat haakje, en hang aan het wijnglas met een klein speldje. Staat keimooi, hebben wij gedaan met het kerstdiner afgelopen kerstmis. Verder kaarsen natuurlijk, boompjes, lichtjes, ... Een kerstbruiloft! Wauw, 't is dat ik anders nog een half jaar zou moeten wachten, maar anders had ik dat ook gewild!
Wij zijn maar met 5-6 personen (ik en mijn ventje incl.) dus ideeën voor bedankcadeautjes en alles is nog steeds welkom. Ja ik wou trouwen als we een jaar samen waren (op 24 oktober) maar dat is op een zondag en dan trouwt men blijkbaar niet voor de wet en ik hou zo van kerst dat het plotseling in mij opkwam om rond kerst te trouwen. Enorm bedankt voor de tip! Meer tips zijn welkom!
mijn zus trouwt in 2011 ook net voor kerst, ik plan mee haar huwelijk, de kleuren waarmee zij werkt zijn wit, zwart en warm rood... de bruidskindjes strooien witte pluimpjes over een donkerrode loper uit, langs het gangpad staan hoge vaasjes in het rood op de grond met een kaarsje in. in de feestzaal gaan kerstbomen staan met witte lichtjes en wit nepsneeuw, daaronder pakjes in de kleuren zwart en rood. op de tafels komen spiegels met verscheidene soorten glaasjes voor theelichtjes, tafelkleden in het zwart. het koppel gaat onder een soort tent zitten, deze gaat volledig aangekleed zijn met witte lichtjes, net kleine sterretjes... tijdens hun openingsdans voorzien we de mensen met van die sprankel stokjes