Nu Online
Momenteel zijn er 685 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis met peutertje

5-5-2010 17:04:15
Hallo

Volgend jaar in mei gaan wij op huwelijksreis. Ons zoontje zou meegaan. Nu is ie vijf maand bijna dus volgend jaar reeds een kleine ukkepuk. Wie weet er goede bestemmingen, hotels, ... voor ons 3tjes? Liefst geen tien uur vliegen want dat hou ik noch Daantje uit. (en ook niet té massa-toeristisch)

Thx Eline

eline
20-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 476

Bieke
2-9-2011
 Meld misbruik6-5-2010 8:34:07

Egypte, Turkije?
Je hebt daar heel mooie hotels, Egypte is perfect te doen in mei, het is er dan nog niet té warm.
Veel hotels zijn kindvriendelijk, three corners-hotels hebben speciale animatoren voor de allerkleinsten.
In Turkije zijn de mensen die in de hotels werken allemaal zot van kleine kindjes, die worden echt op handen gedragen. Gewoon eens informeren bij een reisagentschap :)
In de boeken van Thomas Cook en Jetair staat altijd een icoontje als het een kindvriendelijk hotel is.

Groetje,

Bieke

Melissa
13-8-2010
 Meld misbruik6-5-2010 10:16:49

Wij gaan met onze 2 kindjes (bijna 4 en 8 maanden dan) naar Turkije. Meer bepaald Hotel Voyage Sorgun (via neckermann te vinden). We zijn er al geweest en het is gewoon af en zeker de moeite voor kinderen.

Succes

Annika
10-9-2010
 Meld misbruik6-5-2010 16:28:43

Egypte zou ik toch voor passen met kleine kindjes
Heel erg opletten met eten en drinken daar.
Ik zou eerder een bestemming in Zuid-europa kiezen (Griekenland, Spanje, Italië, Portugal)
Met een touroperator kan je heel leuke hotels vinden, met alle voorzieningen voor kleintjes en met Nederlandstalige animatie/oppas.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums