Terug naar overzicht
hey,ceremoniemeester erwin in tielt-winge hij heeft ook zijn eigen autos dus je kan altijd even kijken op zijn site www.ceremoniewagens-erwin.be!voor de rest kan ik je niet helpen!grtjs jessie
Ja die heb ik al bij favorieten staan maar helaas staat er niet bij hoeveel die vraagt. Toch bedankt.
ik dacht als ceremoniemeester iets van ongeveer 200 euro maar kan je dit niet echt bevestigen en voor de autos maakt hij een persoonlijke prijsofferte!maar bel hem eens gerust voor een afspraak het is een zeer vriendelijke meneer en niets is bindend bij hem zonder betaling!grtjs jessie
oei iemand zei zo'n 30-40 euro. het is maar omdat ons budget maar 300 euro bedraagt omdat het voor de wet is en ik momenteel nog geen werk heb. :) maar enorm bedankt voor je reacties.
fiogf49gjkf0dOm je een gedacht te geven van vraagprijzen van auto's, wij hadden een oldtimerbus en een citroen traction avant en de auto alleen kostte toch een 300 euro voor 4u (vanaf dat hij ginder vertok tot hij terug ginder was) en de bus 650 euro... Misschien iemand zoeken in je vriendenkring of familie voor vervoer?
fiogf49gjkf0dMijn familie gaat niet want daar zijn teveel problemen (kanker e.d.) en mijn mama is alleenstaande en regelt al het feest. Achja we zien wel. Toch enorm bedankt. :)