Terug naar overzicht
hey, hier een psychiater en opvoedster in opleiding :) Karolien (psych) haar stage is betaald, dus dat is geen probleem. Zij heeft volgend jaar pas examen. Ik studeer aan t volwassenonderwijs, en heb maar 3 examens in juni en dan eindevaluatie van stage. Hebben heel veel op voorhand gedaan, want met de examens gaat er sowieso al veel stress zijn en zijn ook aan het verbouwen. Mijn tip dus: véél op voorhand doen! groetjes en succes!
Oh kei leuk ! Iemand van ongeveer dezelfde branche dan nog wel :p Ja op voorhand zal er wel veel gedaan worden he :p tis nu nog maar 2010 en zijn al bezig aant opzoeken en plannen, zelf mijn deel van de gastenlijst is al gedaan :D dus eens we een besluit hebben gemaakt waar we trouwen is er al 60 % weg. Wel leuk zo alles organiseren, zorgt ook voor voldoende ontspanning in onzen blok he :D Groetjes en succes !!
Ik ben zelf deeltijd student (in NL) ik werk 3 dagen per week en ik ga 2 dagen per week naar school. Bij ons is het bijna zo ver... maarja het is druk en zoveel mogelijk op voorhand doen ;) Groetjes
Ik studeer pedagogische wetenschappen in Gent. Dus aan dezelfde faculteit als Lynn :-DOnze trouw zou normaal gezien in augustus 2010 doorgaan, maar door omstandigheden moet we het op een latere tijdstip verplaatsen.. :-( Ik heb dus ook al een beetje trouwstress geproefd, tijdens mijn decemberblok. Groetjes!
Hoi, Ik studeer ook pedagogische wetenschappen in Gent. Wij trouwen op 21 augustus en hebben ook al veel op voorhand geregeld. Nu kan ik even niets regelen met de thesis en laatste taken. Pfff zal ik blij zijn als dat achter de rug is!! Veel examens heb ik gelukkig niet! groetjes, Kim