Terug naar overzicht
hey, hier een psychiater en opvoedster in opleiding :) Karolien (psych) haar stage is betaald, dus dat is geen probleem. Zij heeft volgend jaar pas examen. Ik studeer aan t volwassenonderwijs, en heb maar 3 examens in juni en dan eindevaluatie van stage. Hebben heel veel op voorhand gedaan, want met de examens gaat er sowieso al veel stress zijn en zijn ook aan het verbouwen. Mijn tip dus: véél op voorhand doen! groetjes en succes!
Oh kei leuk ! Iemand van ongeveer dezelfde branche dan nog wel :p Ja op voorhand zal er wel veel gedaan worden he :p tis nu nog maar 2010 en zijn al bezig aant opzoeken en plannen, zelf mijn deel van de gastenlijst is al gedaan :D dus eens we een besluit hebben gemaakt waar we trouwen is er al 60 % weg. Wel leuk zo alles organiseren, zorgt ook voor voldoende ontspanning in onzen blok he :D Groetjes en succes !!
Ik ben zelf deeltijd student (in NL) ik werk 3 dagen per week en ik ga 2 dagen per week naar school. Bij ons is het bijna zo ver... maarja het is druk en zoveel mogelijk op voorhand doen ;) Groetjes
Ik studeer pedagogische wetenschappen in Gent. Dus aan dezelfde faculteit als Lynn :-DOnze trouw zou normaal gezien in augustus 2010 doorgaan, maar door omstandigheden moet we het op een latere tijdstip verplaatsen.. :-( Ik heb dus ook al een beetje trouwstress geproefd, tijdens mijn decemberblok. Groetjes!
Hoi, Ik studeer ook pedagogische wetenschappen in Gent. Wij trouwen op 21 augustus en hebben ook al veel op voorhand geregeld. Nu kan ik even niets regelen met de thesis en laatste taken. Pfff zal ik blij zijn als dat achter de rug is!! Veel examens heb ik gelukkig niet! groetjes, Kim
Hey Ik ben vorig jaar getrouwd en was net enkele dagen afgestudeerd (handelsingenieur id beleidsinformatica). Ik vond het super om de twee te combineren. Je hebt veel meer tijd en kan doordeweeks ook enkele afspraken plannen. Ik had 2 jaar de tijd om de trouw voor te bereiden omdat ik wist dat op het einde mijn thesis en examens eraan kwamen. Alles was dus wel ongeveer voorbereid voor ik echt aan de thesis begon. Dus mei en juni heb ik amper iets kunnen doen voor de trouw. Op het einde van juni en begin juli heb ik dan nog de laatste voorbereidingen gedaan (drukwerk, bedankingen, vrijgezelle ;),...). Het enige wat het wel wat spannend maakt is erdoor zijn. Gelukkig was ik er in 1e zit door en moest ik geen rekening houden met nog studeren tijdens de huwelijksreis. In augustus ben ik dan beginnen werken. Het plaatje was perfect eigenlijk :-) groetjes, Laura
Dag Lynn, Ik studeer criminologie in Leuven. Ik zit nu in het laatste jaar, dus hopelijk zullen al mijn vakken afgerond geraken dit jaar. Ik moet volgend jaar enkel nog mijn thesis schrijven (gecombineerd met een job tegen dan) en ik trouw in juni dus dat zal ook druk worden! Daarom ben ik nu al volop aant voorbereiden voor onze trouw, maar ik denk dat er toch steeds dingen zijn die je pas aant eind van de voorbereidingen kan doen (bv: bevestiging gasten, uitnodigingen, tafelindeling, enz...). Dus ik denk dat ik vooral ga proberen mijn schoolwerk veel vroeger dan de deadline af te krijgen :-) groetjes!
Zo leuk allemaal !! Ja ik zit in mijn eerste jaar psychologie in Gent dus als alles goed gaat heb ik mijn bachelordiploma op zak als ik ga trouwen. Nu ist vooral nog brainstormen en de perfecte locatie zoeken, we hebben al veel leuke ideeën, maar er is nog niks definitief, maar ach we hebben nog tijd genoeg hè !! Aan alle studenten superveel succes met den blok en thesis of wat dan ook ! Groetjes
fiogf49gjkf0dWij trouwen in september en ik studeer nu in juni normaal gezien af (rechten). Mijn verloofde werkt nu wel al anderhalf jaar. Wij hebben net bewust voor gekozen om nu te trouwen omdat ik nu net nog veel tijd had om alles voor te bereiden net omdat ik nog studeer! Als ik al zou werken zou ik er heel wat minder tijd voor hebben denk ik :) xx
fiogf49gjkf0dhey misschien een beetje laat, maar ik studeer ook voor lerares. eerste jaar deeldtijds, 3 jaar in totaal. En ik werk daar ook naast en ga dus ook nog trouwen dit jaar :D. Super druk: ik bezie mijn trouwregeling als ontspanning. S'avonds of in het weekend regel ik het meest voor de trouw. veel succes meid, voor allebei xx sharon
fiogf49gjkf0dHey Lynn, Ik zit nu ook in mijn masterjaar taal-en letterkunde in Antwerpen. Ik heb het ook superdruk met thesis en taken, maar voor mij is zo tussendoor wat regelen voor de trouw leuke ontspanning. Wij trouwen 28 augustus en op dit moment is dat nog totaal geen stress. De grote dingen zijn geregeld en voor kleine zaken als misboekje,... wachten we gewoon tot in juli. Tijd zat, vinden wij! Succes nog met de studies!