Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHey, We zouden die mensen moeten vinden he! Maar hoe? Waar ergens werd ze gevonden?Misschien alvast politiekantoor verwittigen waar het gevonden is? Misschien kunnen zij aan de gemeente vragen om alle koppels na te trekken die op die dag gehuwd zijn? Groetjes,Edel
fiogf49gjkf0dHey, Het is inderdaad mogelijk deze mensen te vinden maar dan moet er wel contact opgenomen worden met de gemeente waar ze getrouwd zijn. Als het niet in de gemeente is waar die ring is gevonden zal dat wel een werkje worden. Ik denk niet dat er een database is waar er beroep kan op gedaan worden. De enige manier is waarschijnlijk elke gemeente opbellen... Grtjs
fiogf49gjkf0dHallo,Ja, makkelijk is dat niet. Ik had gehoopt dat die mensen hier mss zouden komen kijken, maar dat is een waterkansje natuurlijk hé.De gemeente opbellen is inderdaad ook een optie, maar dan nog...
fiogf49gjkf0dWauw!!! Zo gek! Na dit berichtje te lezen, voor de zekerheid toch een berichtje gestuurd naar een vriendin. Haar man is hem al enkele maanden kwijt. Kan je me gegevens geven van de persoon die z'n ring heeft gevonden? Mail gerust naar vdvastrid@hotmail.com. Of ik geef jullie haar gsm nummer (via mail) zodat jullie het onderling verder kunnen regelen. Dank u!!!!!!
fiogf49gjkf0dSuper dat hij terecht gaat komen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Groetjes,Edel
fiogf49gjkf0dHallo Astrid,Ik heb je net een mail gestuurd, en ik heb u gegevens ook doorgegeven aan die vriend van me die de trouwring gevonden heeft.Hopelijk een happy end :). x Marieke
En is het een happy end geworden? :-)
Ik heb die vriend van me niet meer gehoord :) hij had een mail gestuurd.
De ring zit sinds maandag weer rond zijn vinger! Echt een happy end dus..