Nu Online
Momenteel zijn er 697 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze huwelijksmis is goedgekeurd!

8-5-2010 21:33:38
fiogf49gjkf0d
Gisteren zijn we voor de tweede keer naar de pastoor geweest.
Onze mis is goedgekeurd. Hij vond ze heel goed, hij vond de teksten goed en hij zag dat ik er heel lang aan bezig geweest was
Yes, ik was zo blij.

Een week voor de trouw gaan we samen met hem een kleine repetitie houden in de mis.
Onze huwelijksmis zal ons 210 euro kosten.
Best Oké dus

Nathalie
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 592

Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik8-5-2010 23:02:13

fiogf49gjkf0d
Dag Nathalie

Ook wij hechten heel veel belang aan de trouwmis. Bij ons is het maar voor juli 2011, maar toch heb ik al wat zitten zoeken naar teksten. Ik vind het niet eenvoudig. Waar heb jij je teksten gezocht?

Groetjes
Ellen

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik10-5-2010 11:48:04

Mijn teksten komen vooral uit tekten op het internet.
En natuurlijk had ik al lange tijd misboekjeszitten sparen, en daar zijn ook enkele teksten uit gekomen.

Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik10-5-2010 17:02:52

Dag Nathalie

Ik zal eens op zoek gaan naar misboekjes :)

Veel plezier op jullie trouwdag!

Groetjes
Ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info