Nu Online
Momenteel zijn er 653 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleur trouwkostuum?

9-5-2010 21:50:34
fiogf49gjkf0d
Ik vraag mij af welke kleur van kostuum jullie toekomstige gekozen heeft voor zijn kostuum.

En in welke mate is er rekening gehouden met jullie kleed (kleur, stijl, accessoires...)?

Dorothea
10-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1581

ingeborg
17-7-2010
 Meld misbruik9-5-2010 23:04:00

Bij ons is het kostuum grijs, vorig jaar reeds gekocht, dus enkel gekocht op smaak, met niets anders rekening gehouden.
Mijn kleed is dus erna gekocht

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik10-5-2010 7:00:09

fiogf49gjkf0d
Ik had mijn kleed eerst dus heb aan mijn vriend gevraagd daarmee rekening te houden bij de aankoop van zijn kostuum, heb ook een klein stukje stof meegegeven dus hoop ik het bij elkaar past
Maar denk van wel hoor, mijn schoonma is met hem mee gaan shoppen en zij heeft mijn kleed gezien dus heb er vertrouwen in.
Ik vind het best wel leuk dat ik zijn kleren ook nog niet gezien heb, op die manier blijft het spannend!
groetjes

Mila
5-6-2010
 Meld misbruik10-5-2010 7:33:02

fiogf49gjkf0d
De mijne trouwt volledig in het zwart. Wil dus zeggen: zwart hemd, zwarte das, zwarte jacquet en zwart kostuum. Ik vind dat enorm stijlvol en ik ben er vast van overtuigd dat er niet veel mannen zo trouwen.

Naomi

Meld misbruik10-5-2010 8:12:13

fiogf49gjkf0d
Hoi,

Mijn toekomstige man ( bijna zover op 29/05/2010) heeft een schakering van beige tot donkerbruin pak! Mijn trouwkleed is zo is zo beige/ecru en omdat Alex dus heel goed staat in bruin en alle kleuren hiertussen hebben we dus dan ook daarvoor gekozen! In het zonlicht geeft dit echt wel mooie, glanzende kleuren.

Daarmee heb ik ook een rode ( allé ja bij ons is het bruine) draad doorheen heel ons huwelijksfeest.

Decoratie van wet tot kerk en zaal allemaal met bruin en ecru gewerkt!

Ik denk wel dat familie en vrienden zullen verschieten, omdat ik meestal alles in zwart/wit doe, zeker kwa decoratie!

Heel veel plezier aan jullie voorbereidingen!

Groetjes,

Naomi

Inge
26-6-2010
 Meld misbruik10-5-2010 8:54:19

fiogf49gjkf0d
Mijn venteke is in het grijs met wit en zwart. een grijze broek en grijs met wit hemd, zwarte schoenen en vest + riem. Ben het zelf mee gaan kopen, altijd handig
Ik ben zelf in het zwart en heb er op deze manier voor gezorgd dat we mooi op elkaar afgestemd zijn!
vind dit toch belangrijk voor ons.

Veel succes!

Groetjes,
Inge

Katrien
10-9-2010
 Meld misbruik10-5-2010 9:04:09

De mijne zal een donkergrijs kostuum + gilet met een wit hemd dragen . De das daar zijn we nog niet goed uit. Ik zou het leuk vinden als die iets vrolijker is van kleur maar ook niet TE. Misschien een kleurtje dat terugkomt in mijn boeket ofzo. Dat moeten we nog eens bekijken.

gina
9-7-2010
 Meld misbruik10-5-2010 9:28:46

fiogf49gjkf0d
Ik weet niet hoe mijn vriend zijn kostuum eruit gaat zien.
Hij mag mij niet vooraf zien dus ik hem ook niet
Ik vertrouw op zijn goede smaak
(en op mijn schoonmamaatje die mijn kleed al gezien heeft)

Sabine
2-7-2010
 Meld misbruik10-5-2010 13:05:46

fiogf49gjkf0d
Hey,
Bij ons is dat een beetje een probleem.Ik zou hem graag in een bruin pak zien maar hij ziet liever donkergrijs.Het probleem is dat mijn kleedje cappucino kleurig is en grijs past daar niet bij. We proberen nu een compromis te sluiten en naar iets muizegrijs te zoeken.
groetjes

Stephanie
7-8-2010
 Meld misbruik10-5-2010 13:23:11

Hey,
mijn kleed is rood en omdat mijn ventje zijn lievelingskleur rood is, hebben we voor hem een donkergrijs kostuum met rood hemd gekocht!
We zullen prachtig samenpassen :)

Groetjes

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik10-5-2010 19:31:24

Hallo,

Wij hebben samen gekozen voor een zeer licht grijs kostuum dat perfect past bij mijn (rood) kleed. (Wat we ook samen gekozen hebben). Dus wij hebben alles perfect op elkaar afgestemd.

Groetjes
Annelies

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-5-2010 21:10:15

Mijn man was volledig in het zwart. Zijn das was in dezelfde kleur als mijn rok: ijsblauw!

http://www.facebook.com/profile.php?id=1240628751&v=photos&ref=profile#!/photo.php?pid=734538&id=1240628751&fbid=1238501202909

Graziella
12-6-2010
 Meld misbruik11-5-2010 14:17:20

Ik heb géén idee hoe hij eruit zal zien, ik weet alleen dat er rekening gehouden werd met mijn kleedje (champagnekleur).
Mijn moeder is namelijk met mij meegeweest en daarna ook met mijn toekomstige, zij heeft ervoor gezorgd dat we een beetje op mekaar afgestemd zijn...
Ik heb een sterk vermoeden dat het de das zal zijn die bijpassend is???? Voor de rest?? Geen idee, mag niets weten !!!
Afwachten geblazen... nog 31 dagen !!

Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik11-5-2010 15:16:00

Spannend voor de bruidjes die het niet weten! :)

Ik was zelf meegeweest met mijn vriend, zijn mama en zijn papa. En achteraf gezien ben ik hééééééél blij dat ik ben meegegaan! Zijn mama (en hij ergens ook) wilden een blinkend kostuum kiezen, en dat vind ik nu dus echt niet mooi (behalve voor mannen met een modellenlijf). 't Zou bovendien ook echt niet passen bij mijn kleed :)

Nu heeft hij een heel mooi lichtgrijs kostuum, met een zwarte gilet (waarvan de streepjes wel blinken om hen tevreden te houden ;) ), een ivoren hemd en een ivoren das met een blinkend ivoren motiefje op.

Hij ziet er prachtig uit en zal perfect bij mij passen :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info