TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
katlijn
10-4-2010
|
10-5-2010 12:10:29
fiogf49gjkf0d Hé Annelies!
bij mij had de winkel zelf voorgesteld om achteraan knoopjes en lusjes te voorzien onder de plooien zodat ik vlak voor de openingsdans mijn rok kon 'optrekken'.
ik had er ook wat schrik voor dat het dansen (wij deden een swing als opening) niet zo zou lukken met al die rokken, maar uiteindelijk ging alles perfect! Eens navragen in je boetiek welke mogelijkheden er zijn om je rokken op te trekken...
en het toilet bezoek is inderdaad niet evident! Het is even zoeken, en in het begin ging geregeld mijn zus mee om te assisteren Ik huurde wel steeds de volledige toiletruimte af wanneer ik moest gaan, dus andere gasten moesten eventjes wachten tot alles weer terug oké was
groetjes
|
|
Wendy
7-8-2010
|
10-5-2010 12:16:24
fiogf49gjkf0d Het dansen is voor mij ook nog een groot vraagteken! Ik heb een hele lange sleep, die volgens de mevrouw van de winkel niet omhoog gespeld kan worden. Ze gaan er een lusje aan vast maken, dat ik dan rond mijn pols moet dragen... We zullen wel zien Om naar het toilet te gaan heb ik 2 tips (gekregen van een vriendin). Ten eerste: gebruik het gehandicaptentoilet (indien dat er is). Daar heb je sowieso meer plaats in... Ten tweede: ga achterstevoren op het toilet zitten. Dan hangt je sleep gewoon achter je op de grond en moet je geen schrik hebben dat hij in de WC terecht komt. Ik denk dat ik de eerste keren ook wel assistentie ga vragen van mijn mama maar eerlijk gezegd zou ik het toch liever op m'n eentje kunnen doen Groetjes Wendy
|
|
joke
1-8-2009
|
10-5-2010 13:24:23
hey!
Ik vermoed dat je met geen enkel trouwkleed met een beetje sleep achteruit mag stappen. Na het omhoog trekken van de sleep (vlak voor de openingsdans) heb ik geen enkel probleem gehad bij het dansen, dat is echt wel een schitterend systeem.
Ik had een tweedelig "kleedje" dat is net iets gemakkelijker voor het toiletbezoek ;) kan je gewoon je rok uitdoen, omhoog houden en geen assistentie nodig van iemand anders!
groetjes
|
|
Annelies
7-8-2010
|
10-5-2010 19:23:28
Hallo,
De meeste bruidskleedjes worden omgespeld op de ene of andere manier (lusjes, knoopjes, speldjes,...). Normaal ongeveer een kleine 10cm zodat je tijdens het dansen niet op je kleed kan stappen. Het hangt er natuurlijk vanaf wat je als openingsdans zal doen. Een gewone slow zal geen problemen geven met een sleep, maar in mijn geval zal het daadwerkelijk omgemaakt moeten worden want ik kan de openingsdans onmogelijk doen met een sleep. Langs de ene kant is dit wel spijtig, maar de rest van de dag kan iedereen je sleepje bewonderen en tijdens de openingsdans is de dans toch het belangrijste !
Voor het toiletbezoek heb ik ook niet echt een oplossing. We zullen op dat moment wel zien hoe we dat oplossen denk ik .
Groetjes
Annelies
|
|
Véronique
31-7-2009
|
10-5-2010 20:51:13
Ik had totaal geen problemen met het dansen! Ik ben geen moment van de dansvloer geweest! De sleep werd opgestoken met lusjes en strikjes.
En voor naar het toilet te gaan, tja... Niet te veel bij stilstaan hoe je daar zit! hihi! Inderdaad, als dat er is, neem je best het gehandicaptentoilet, dan heb je wat meer ruimte.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|