Terug naar overzicht
Hey, Heel leuk en origineel idee! Wat vind je nog van up were we belong (an officer and a gentleman)? Ik moet zeggen dat ik dit ook wel een heel leuk idee vind :-) Gaan jullie er dan van uit dat de mensen zelf weten dat het over hun filmticket gaat, of roepen jullie na het geluidsfragment af welke 'film' aan tafel mag? En zijn het dan per tafel nog vaste plaatsen? Groetjes, Dorien
-als je een tafel zou hebben voor kindjes alleen, dan kan je een kinderliedje nemen -men in black (will smith)-sound of music-blues brothers -west side story -fame -the bodyguard (whitney houston) -conquest of paradise -elvis heeft ook wel een paar films gedaan -ray (ray charles) -charlie's angels -james bond films hopelijk heb je er iets aan
Hallo, Wij gaan juist hetzelfde doen! Ik heb zelf een bioscoopticket gemaakt en iedereen (per koppel) krijgt zo een kaartje. Dit zijn de liedjes die wij gaan gebruiken: Dirty Dancing: The time of my life – Bill Medley & Jennifer WarnesGrease: Summer nights / Greased lightning – Olivia Newton John & John TravoltaFame: Fame – Irene CaraEasy Rider: Born to be wild - SteppenwolfPulp Fiction: Girl, You’ll be a woman soon – Urge OverkillTitanic: My heart will go on – Céline DionRocky Balboa: Eye of the tiger – SurvivorStar wars: Theme song The Lion King: Can you feel the love tonight – Elton JohnJames Bond: Theme songFlashdance: What a feeling – Irene CaraIndiana Jones: Theme SongMission impossible: Theme SongSaturday Night Fever: Stayin’ Alive – Bee GeesThe Godfather: Theme SongThe Pink Panther: Theme SongMiami Vice: Crockett’s theme – Jan HammerThe Adams Family: Theme SongHet geheim van Mega Mindy: Mega Mindy
We denken wel dat de meeste mensen de liedjes zullen herkennen, maar zullen toch voor alle zekerheid de filmtitel vernoemen. Alvast bedankt voor de leuke reacties!
De mensen mogen bij ons wel zelf bepalen op welke plaats ze aan tafel gaan zitten. Het is dus per tafel 1 liedje.
Hoe zorgen jullie dat de juiste ticketjes bij het juiste koppel komt? Sturen jullie die al mee met de uitnodigingen of hebben jullie een ceremoniemeester die een lijst heeft van alle koppels/tafel?
We hebben geen ceremoniemeester, maar vragen een vriendin van mijn schoonzus om even te komen helpen. Zij geeft de ticketjes aan de mensen bij het binnenkomen en zal hen ook de tafel tonen tijdens het spelen van het lied.
En laten jullie dan het hele liedje uitspelen? Of werken jullie met stukjes uit de liedjes? Het lijkt me anders precies nogal lang vooraleer iedereen aan tafel zit? Groetjes,Dorien
Nee, gewoon een kort stukje van het liedje. Anders zou het inderdaad lang duren.