Nu Online
Momenteel zijn er 478 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan tafel gaan: filmliedjes

10-5-2010 13:49:30
Hoi,

voor het aan tafel gaan werken wij met filmmuziek. De mensen zullen bij het binnenkomen een soort cinematicket krijgen waar de titel van een film opstaat. Als ze een lied horen uit deze film, mogen ze aan tafel gaan.
Hebben jullie nog ideeën voor liedjes. We hebben er nog maar enkele gevonden:
- Pretty woman
- Titanic (My heart will go on)
- Dirty dancing
- Love me tender
- Grease (You're the one that I want)
- Moulin Rouge

De mensen moeten de liedjes natuurlijk wel herkennen.

Alvast bedankt!!

Nathalie
14-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 800

Dorien
10-7-2010
 Meld misbruik10-5-2010 14:13:54

Hey,

Heel leuk en origineel idee! Wat vind je nog van up were we belong (an officer and a gentleman)?

Ik moet zeggen dat ik dit ook wel een heel leuk idee vind :-) Gaan jullie er dan van uit dat de mensen zelf weten dat het over hun filmticket gaat, of roepen jullie na het geluidsfragment af welke 'film' aan tafel mag? En zijn het dan per tafel nog vaste plaatsen?

Groetjes,
Dorien

Wendy
30-4-2015
 Meld misbruik10-5-2010 14:21:56

-als je een tafel zou hebben voor kindjes alleen, dan kan je een kinderliedje nemen
-men in black (will smith)
-sound of music
-blues brothers
-west side story
-fame
-the bodyguard (whitney houston)
-conquest of paradise
-elvis heeft ook wel een paar films gedaan
-ray (ray charles)
-charlie's angels
-james bond films

hopelijk heb je er iets aan

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik10-5-2010 14:44:00

Hallo,

Wij gaan juist hetzelfde doen! Ik heb zelf een bioscoopticket gemaakt en iedereen (per koppel) krijgt zo een kaartje.

Dit zijn de liedjes die wij gaan gebruiken:

1. Dirty Dancing: The time of my life – Bill Medley & Jennifer Warnes
  2. Grease: Summer nights / Greased lightning – Olivia Newton John & John Travolta
  3. Fame: Fame – Irene Cara
  4. Easy Rider: Born to be wild - Steppenwolf
  5. Pulp Fiction: Girl, You’ll be a woman soon – Urge Overkill
  6. Titanic: My heart will go on – Céline Dion
  7. Rocky Balboa: Eye of the tiger – Survivor
  8. Star wars: Theme song
  9. The Lion King: Can you feel the love tonight – Elton John
  10. James Bond: Theme song
  11. Flashdance: What a feeling – Irene Cara
  12. Indiana Jones: Theme Song
  13. Mission impossible: Theme Song
  14. Saturday Night Fever: Stayin’ Alive – Bee Gees
  15. The Godfather: Theme Song
  16. The Pink Panther: Theme Song
  17. Miami Vice: Crockett’s theme – Jan Hammer
  18. The Adams Family: Theme Song
  19. Het geheim van Mega Mindy: Mega Mindy

Nathalie
14-5-2011
 Meld misbruik10-5-2010 14:58:01

We denken wel dat de meeste mensen de liedjes zullen herkennen, maar zullen toch voor alle zekerheid de filmtitel vernoemen.

Alvast bedankt voor de leuke reacties!

Nathalie
14-5-2011
 Meld misbruik10-5-2010 15:02:23

De mensen mogen bij ons wel zelf bepalen op welke plaats ze aan tafel gaan zitten. Het is dus per tafel 1 liedje.

marijke
30-10-2010
 Meld misbruik10-5-2010 16:03:19

Hoe zorgen jullie dat de juiste ticketjes bij het juiste koppel komt? Sturen jullie die al mee met de uitnodigingen of hebben jullie een ceremoniemeester die een lijst heeft van alle koppels/tafel?

Nathalie
14-5-2011
 Meld misbruik10-5-2010 17:09:16

We hebben geen ceremoniemeester, maar vragen een vriendin van mijn schoonzus om even te komen helpen. Zij geeft de ticketjes aan de mensen bij het binnenkomen en zal hen ook de tafel tonen tijdens het spelen van het lied.

Dorien
10-7-2010
 Meld misbruik10-5-2010 21:52:04

En laten jullie dan het hele liedje uitspelen? Of werken jullie met stukjes uit de liedjes? Het lijkt me anders precies nogal lang vooraleer iedereen aan tafel zit?

Groetjes,
Dorien

Nathalie
14-5-2011
 Meld misbruik10-5-2010 22:32:36

Nee, gewoon een kort stukje van het liedje. Anders zou het inderdaad lang duren.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...