Terug naar overzicht
Wij hebben aan iedereen gevraagd of ze dit zelf wilden betalen. Dit was geen probleem voor hen!!! Maar hoe het normaal gezien in zijn werk gaat, weet ik ook niet. Groetjes
Het lijkt me dat als het jullie wens is dat alle mannen hetzelfde kostuum huren, dat jullie zouden moeten voorstellen dat zelf te betalen... Zij hebben er nadien immers niets meer aan, en je moet er misschien rekening mee houden dat ze dat kostuum zelf niet gekozen zouden hebben, als ze de vrije keuze hadden..
Bij ons was het makkelijk... De suite is mijn vader, wat mijn mama betaald en mijn verloofde, zijn broer en hun vader, die Bart (verloofde) zijn mama betaald. En dat gebeurde heel evident.. Zonder dat er iets wat afgesproken. groeten, astridenbart110910.bruiloftsite.nl
Beste Julie, Het is de gewoonte dat de trouwers de huurkleding betalen. Als je anders kan overeen komen, is dat natuurlijk mooi meegenomen.
Hallo Julie, Wij huren ook een kostuum voor de suite, en ik vind het zeker niet nodig dat de trouwers de kledij betalen. Wij hebben gewoon gezegd dat we graag hadden dat de mannen in de suite hetzelfde zouden zijn, de suite is toch je dichtste familie (ouders, broers, zussen), zij begrijpen dat normaal wel. Bij ons had niemand er problemen mee. Wij huren zelfs ook de das en het hemd dat erbij gedragen wordt kiezen wij ook. Dit moet wel gekocht worden, maar iedereen in de suite was akkoord. Ten slotte zijn ze nog goedkoop gesteld, een kostuum kopen is een heel pak duurder. Maar elke situatie is anders, je kan dit het beste met je suite bespreken wat zei vinden. Groetjes Annelies
Bij ons hebben de mannen allemaal zelf de huurprijs betaald (€60). De meeste mannen hadden geen kostuum en eentje kopen zou nog duurder zijn en dat wordt toch niet meer gedragen nadien.
Hey, Wij betalen zelf de huurkostuums voor onze suite, is rond de 100 euro.
mijn broer is afgelopen zaterdag getrouwd en de suite droeg ook allemaal hetzelfde kostuum. Wij hebben dit ook zelf betaald maar anders moet je toch ook iets kopen he dus zo erg vonden we dat niet en het had echt wel iets zo alle mannen in hetzelfde kostuum!
Ja ik maak ook die vergelijking. Onze vaders zullen er zeker niets van maken dat ze dat zelf moeten betalen! Daarnaast hebben zowel ik als mijn vriend elk 2 broers. Ik denk dat er maar 2 geen kostuum hebben en als ze dat inderdaad moeten kopen is dat nog veel duurder! De winkel waar ik zou huren verhuurt ook de dassen enz. Dus enkel een wit hemd en schoenen kopen. Een wit hemd kan je nog veel dragen hé en zwarte klassieke schoenen heb je ook nooit op overschot denk ik dan... thx voor de reacties!
Hallo! wij betalen ook de huur van de kostuums voor onze suite omdat je inderdaad ze wat verplicht te dragen wat jullie kiezen. De schoenen en het hemd laten we ze zelf kopen. Groetjes! Lien