Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij van de heren in de suite

10-5-2010 14:30:34
Goeie middag collega's toekomstigen! :-)

Ik had graag dat elke man in de suite (mijn broers en de broers van mijn vriend) hetzelfde kostuum dragen.
Deze zouden we natuurlijk moeten huren.
Is dit iets dat het koppel betaalt of betaalt iedereen dit normaal voor zichzelf?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Groetjes,
Julie

julie
28-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 626

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik10-5-2010 14:40:27

Wij hebben aan iedereen gevraagd of ze dit zelf wilden betalen. Dit was geen probleem voor hen!!!

Maar hoe het normaal gezien in zijn werk gaat, weet ik ook niet.

Groetjes

Marie

Meld misbruik10-5-2010 14:47:23

Het lijkt me dat als het jullie wens is dat alle mannen hetzelfde kostuum huren, dat jullie zouden moeten voorstellen dat zelf te betalen...

Zij hebben er nadien immers niets meer aan, en je moet er misschien rekening mee houden dat ze dat kostuum zelf niet gekozen zouden hebben, als ze de vrije keuze hadden..

Astrid
11-9-2010
 Meld misbruik10-5-2010 14:51:05

Bij ons was het makkelijk... De suite is mijn vader, wat mijn mama betaald en mijn verloofde, zijn broer en hun vader, die Bart (verloofde) zijn mama betaald. En dat gebeurde heel evident.. Zonder dat er iets wat afgesproken.

groeten,
astridenbart110910.bruiloftsite.nl

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik10-5-2010 15:45:55

Beste Julie,
Het is de gewoonte dat de trouwers de huurkleding betalen. Als je anders kan overeen komen, is dat natuurlijk mooi meegenomen.

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik10-5-2010 19:18:04

Hallo Julie,

Wij huren ook een kostuum voor de suite, en ik vind het zeker niet nodig dat de trouwers de kledij betalen. Wij hebben gewoon gezegd dat we graag hadden dat de mannen in de suite hetzelfde zouden zijn, de suite is toch je dichtste familie (ouders, broers, zussen), zij begrijpen dat normaal wel. Bij ons had niemand er problemen mee. Wij huren zelfs ook de das en het hemd dat erbij gedragen wordt kiezen wij ook. Dit moet wel gekocht worden, maar iedereen in de suite was akkoord. Ten slotte zijn ze nog goedkoop gesteld, een kostuum kopen is een heel pak duurder. Maar elke situatie is anders, je kan dit het beste met je suite bespreken wat zei vinden.

Groetjes
Annelies

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-5-2010 20:48:08

Bij ons hebben de mannen allemaal zelf de huurprijs betaald (€60). De meeste mannen hadden geen kostuum en eentje kopen zou nog duurder zijn en dat wordt toch niet meer gedragen nadien.

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik10-5-2010 21:34:12

Hey,

Wij betalen zelf de huurkostuums voor onze suite, is rond de 100 euro.

Stephanie
5-2-2011
 Meld misbruik10-5-2010 22:48:54

mijn broer is afgelopen zaterdag getrouwd en de suite droeg ook allemaal hetzelfde kostuum. Wij hebben dit ook zelf betaald maar anders moet je toch ook iets kopen he dus zo erg vonden we dat niet en het had echt wel iets zo alle mannen in hetzelfde kostuum!

julie
28-5-2011
 Meld misbruik11-5-2010 8:45:39

Ja ik maak ook die vergelijking.
Onze vaders zullen er zeker niets van maken dat ze dat zelf moeten betalen!
Daarnaast hebben zowel ik als mijn vriend elk 2 broers. Ik denk dat er maar 2 geen kostuum hebben en als ze dat inderdaad moeten kopen is dat nog veel duurder!

De winkel waar ik zou huren verhuurt ook de dassen enz. Dus enkel een wit hemd en schoenen kopen.
Een wit hemd kan je nog veel dragen hé en zwarte klassieke schoenen heb je ook nooit op overschot denk ik dan...

thx voor de reacties!

Lien
2-7-2011
 Meld misbruik13-5-2010 12:30:59

Hallo!

wij betalen ook de huur van de kostuums voor onze suite omdat je inderdaad ze wat verplicht te dragen wat jullie kiezen.
De schoenen en het hemd laten we ze zelf kopen.

Groetjes!
Lien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...