Nu Online
Momenteel zijn er 458 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

28 05 2011

10-5-2010 14:32:48
Hey,

Wie trouwt nog op 28 mei 2011? Is nog lang hé, maar hoor bij ceremoniemeester enz. dat dit een zeer populaire datum is (meimaand hé...) en daarom al druk bezig met alle nodige voorbereidingen.

Hoe ver staan jullie al?

groetjes
Julie

julie
28-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 516

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik10-5-2010 17:54:21

Een weekje vroeger, 21 mei 2011 :) Zal inderdaad een drukke trouw-maand zijn. De belangrijkste dingen zijn bij ons in orde: feestzaal, kerk, fotograaf, videograaf, .. Nu is het ff pauze, geloof dat 'k in augustus/september naar winkels ga beginnen gaan voor 'n kleed :)

Sandy
28-5-2011
 Meld misbruik10-5-2010 19:07:43

Hallo Julie

Onze datum is ook 28 mei 2010, we zijn dan juist 6 jaar samen.
We hebben de zaal al vastgelegd, het gemeentehuis gereserveerd en de kerk is ook geregeld. Mijn broer speelt de fotograaf voor onze grote dag.

Na een maand regelen is het tijd voor een verdiende pauze. Ik had gedacht om in september of oktober op kleedjesjacht te gaan.

Veel succces nog!

Sandy

Sandy
28-5-2011
 Meld misbruik10-5-2010 19:08:33

Oei! foutje 28 mei 2011

eline
20-5-2011
 Meld misbruik10-5-2010 20:49:14

20 mei 2011 is onze dag

reeds gedaan:
-trouwzaal
-fotograaf
-mijn kleed al besteld ! ! ! was er zot van en twijfelde geen moment
-gemeente en kerk al gebeld maar was nog wat vroeg zeiden ze, maar datum kerk ligt vast, voor gemeente max 6m op voorhand mogen we terugbellen

ik wil nu enkel nog de dj vastleggen, en dan ook wa pauze

xx eline 

Wendy
28-5-2011
 Meld misbruik10-5-2010 22:06:13

Hey,

Wij trouwen ook 28 mei 2011.

Bij ons ligt al vast:
-de feestzaal
- traiteur
- fotograaf
- visagiste (mijn toekomstige schoonzus)
- nagels (zal een vriendin doen)
- en vorige maand heb ik ook al mijn kleedje gekozen.
Wij hebben geen ceremoniemeester. Een vriendin wou dit voor ons doen.
Ik heb ook zelf een ontwerp uitgetekend voor onze trouwringen, en we hebben al een juwelier gevonden die dit zag zitten.

Vrijdag gaan we nog op zoek naar vervoer (ik zou graag een paardentram hebben voor heel de suite). Deze maand hebben we nog een afspraak met de verantwoordelijke van de parochie.Op het eind van de maand hebben we ook een afspraak met de DJ.
Het gemeentehuis mochten we maximum 6 maanden op voorhand vastleggen (volgens die van de gemeente trouwt er hier niet veel volk, vermits hier niet zo veel volk woont, dus de kans dat het er twee op een dag gaan zijn, was volgens hem klein).

Daarna zal het voor ons een hele poos stil liggen. Maar mei is idd een populaire trouwmaand. Dus ik wou ook niet te lang wachten met bepaalde dingen.

groetjes, Wendy

julie
28-5-2011
 Meld misbruik11-5-2010 8:42:45

Hey zo tof!
En in welke regio is het? Bij ons in Menen dus en heb vernomen dat er al redelijk wat huwelijken zijn in die regio op die dag! Ik zit er een beetje mee in dat we die dag niet zouden voor de wet kunnen trouwen doordat je inderdaad moet wachten tot 6 maand ervoor.

We zijn gisteren bij de ceremoniemeester geweest en vandaag al bevestigd! Steven Chys uit Gits, is echt een aanrader!
Heeft al 13 trouws vastliggen voor volgend jaar!

Zaterdag ga ik naar een huwelijksmis waar onze zanger en muzikanten moeten optreden! Spannend!

Maar inderdaad als de belangrijkste zaken vastliggen hebben we wat pauze. Maar ik kan het niet helpen, huwelijk en trouw komen zowat elk half uur in mijn gedachten op!!!

Zou het niet tof zijn om hier een mini 'eigen' forumpje te hebben waar we elkaar wat kunnen volgen. Allé omdat we in dezelfde periode trouwen! Dan kunnen we elkaar er wat doorheen helpen!

Groetjes,
Julie

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik11-5-2010 8:58:01

Hey, wij trouwen een maand later en we zijn ook al volop aan het plannen:

Wat ligt er al vast:
* feestzaal
* fotograaf
* praatpaal
* kerk gaan we dit weekend
* gemeente kan pas 6 maand op voorhand, dus nog paar maandjes wachten!

Succes met de voorbereidingen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...