Nu Online
Momenteel zijn er 452 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kaartjes met namen (tafels)

10-5-2010 16:27:14
Dag lieve bruidjes

Ik heb mijn lijst met geadresseerden en mijn enveloppes al geschreven.

De uitnodigingen zullen binnen een weekje klaar zijn en eind juni gaan we deze dus versturen, omdat er veel mensen op verlof gaan in juli/augustus... dus daarom zenden we ze zo vroeg.

Maar nu ben ik dus begonnen met de opmaak van de kaartjes om dan uit te hangen met de tafel waar die personen moeten zitten.

Nu vraag ik mij af hoe jullie dat doen met kindjes.
Bij ons gaan de kleine nichtjes en neefjes samen zitten aan één tafel, maar dan moet je daar wel een apart kaartje voor maken.

Is dit gebruikelijk dat dit zo gedaan wordt of doen jullie dit op andere manieren?

Je kan een kindje ook zo moeilijk vragen, wat is jouw naam? Nu zien ze wel natuurlijk dat het een kindje is en waarschijnlijk aan diezelfde tafel zal zitten als de andere, maar toch :-)

Meningen zijn welkom!

Groetjes
Valerie

04/09/10

Valerie
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 646

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik10-5-2010 16:44:28

Omdat er bij ons kleintjes zijn die nog niet kunnen lezen, hebben we aan de ouders gevraagd om ons een fotootje te lenen. Die hebben we gescanned en dan afgeprint op dik papier om een kaartje mee te maken. Zo herkennen ze hun kaartje en op de achterkant ervan staat dan een afbeelding van een Walt Disney figuur. Op hun tafel staat diezelfde afbeelding. Bij ons zitten alle kindjes ook samen aan 1 tafel.

Valerie
4-9-2010
 Meld misbruik10-5-2010 17:02:09

Hehe, da's wel leuk met die disney figuren voor op hun tafel!

Wij zouden werken met snoep naampjes werken en dan ook de snoepjes op tafel zetten.
Maar da's ook wel leuk om dan voor de kindjes zo'n disney figuur te nemen :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...